اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار از طریق اوراق مشارکت تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور از گنجانده شدن 905 پروژه عمرانی و سرمایه‌ای در داخل طرح‌های مهر ماندگار خبر داد.

اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار از طریق اوراق مشارکت تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر محرابیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جوش و خروش موجود در کشور در مورد طرح‌های مهر ماندگار اظهار داشت: همه ظرفیت‌های اجرایی کشور برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها فعال شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن 905 پروژه در سطح کشور در داخل طرح‌های مهر ماندگار افزود: اغلب این پروژه‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

دستیار ویژه رئیس جمهور به مشکلات موجود در برخی پروژه‌های مهر ماندگار اشاره کرد و گفت: برخی از پروژه‌ها مشکل اعتبار و برخی هم مشکلات فنی دارند که مسئولان با برگزاری جلسات در صدد حل آنها هستند.

وی مبلغ در نظر گرفته شده برای پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان را یک هزار و 400 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: برنامه‌های تدوین برای این طرح‌ها طبق زمان‌بندی در حال انجام است.

محرابیان روند اجرایی پروژه‌های قرار گرفته در طرح‌های مهر ماندگار را مطلوب عنوان کرد و افزود: تمام تلاش‌ها برای راه‌اندازی این طرح‌ها در موعد مقرر است.

وی به امکان تاخیر در راه‌اندازی برخی طرح‌های مهر ماندگار اشاره و خاطر نشان کرد: همه باید در صدد حل مشکلات موجود باشند تا آنها با کم‌ترین تاخیر به بهره‌برداری برسد.

دستیار ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: تلاش‌های مسئولان برای به بهره‌برداری رساندن طرح‌های مهر ماندگار ستودنی است.

وی اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن 905 پروژه قرار گرفته در مجموعه طرح‌های مهر ماندگار را در سطح کشور 168 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

محرابیان تاکید کرد: بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های لازم در پروژه‌های طرح‌ مهر ماندگار انجام شده است و بخشی هم باید تامین شود.

وی منابع تامین اعتبار پروژه‌های قرار گرفته طرح‌های مهر ماندگار برای بهره‌برداری را، بودجه سنواتی، اوراق مشارکت و بندهای گنجانده شده در قانون بودجه سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول