اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

سهم قم از پروژه‌های مهر ماندگار افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ما از پروژه‌های مهر ماندگار سهم کمی دارد و امیدواریم در سفر استانی دولت این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

سهم قم از پروژه‌های مهر ماندگار افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیر‌آبادی در جلسه شورای اداری استان قم که پیش از ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: وضعیت بودجه سال 91 کاملاً انقباضی بوده و صرفه‌جویی و استفاده از توان بخش خصوصی باید مدنظر باشد تا پروژه‌های عمرانی قم با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: سه تکلیف قانونی فراروی دستگاه‌های دولتی وجود دارد که نخستین مورد پرداخت صورت‌حساب بیمارستان‌هاست که برخی شرکت‌های بیمه‌گر در سه ماه نخست سال جاری آن را اجرایی نکرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معافیت حسینیه‌ها و مساجد از بهای خدمات از دیگر تکالیف قانون دستگاه‌هاست گفت: شرکت‌های آب، برق و گاز باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند ضمن اینکه پیش‌بینی برای تقسیط طلب شهرداری‌های نیز در بودجه 91 وجود دارد که این موضوع نیز باید توسط شهرداری مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص احداث کتابخانه مرکزی نیز استاندار قم تلاش زیادی انجام داده و امیدواریم نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم این مسئله را در دستور کار قرار دهند تا بتوانند از بودجه در نظر گرفته شده استفاده کنند.

امیرآبادی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار در قم گفت: استان ما از این مسئله سهم کمی دارد و امیدواریم در سفر استانی دولت این مسئله مورد توجه قرار گیرد و مدیران عالی قم باید پیگیر این موضوع باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ایستگاه‌های قطار سریع‌السیر اصفهان به تهران در قم احداث خواهد شد بیان داشت: طی گفت‌و‌گوهایی که با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته این اقدام حتماً انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول