اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

21 طرح عمرانی زنجان جزو پروژه‌های مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان از قرار گرفتن 21 طرح عمرانی جزو پروژه‌های مهر ماندگار از استان زنجان خبر داد.

21 طرح عمرانی زنجان جزو پروژه‌های مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استان با اشاره به مشکلات مطرح شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مورد بیمارستان ایجرود، اظهار داشت: این دانشگاه مشکلات فنی موجود را در احداث این بیمارستان دلیل تحویل نگرفتن آن اعلام کرده است.

وی به تامین منابع مالی لازم برای احداث بیمارستان ایجرود اشاره کرد و افزود: برای تجهیز این بیمارستان هم اعتبار لازم تامین شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تکمیل دانشکده دندانپزشکی، مرکز تحقیقات متابولیک و همچنین احداث بیمارستان سوختگی را سه پروژه دیگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد که جزو طرح‌های ماندگار قرار گرفته است.

وی اعتبار لازم برای بیمارستان سوختگی را 5 میلیارد تومان، تکمیل دانشکده داندنپزشکی را 3 میلیارد تومان و احداث مرکز متابولیک را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اگر این اعتبارات تامین شود، این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسند.

کریمی، ورزشگاه 15 هزار نفری را دیگر طرحی عنوان کرد که با 65 درصد پیشرفت جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

وی، نیروگاه سلطانیه، آبرسانی به شهرهای ابهر و خرم‌دره، مجموعه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران و چندین پروژه گازرسانی از جمله گازرسانی به دو شهر جدید ارمغانخانه و چورزق و گازرسانی به یک هزار روستا، پنج پروژه برای شبکه آبیاری، پنج سد استان زنجان، تبدیل دبیرستان شریعتی به موزه با 4 میلیارد تومان اعتبار و چند پروژه با عنوان مبهم را از جمله 29 پروژه‌ای عنوان کرد که جزو طرح‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تعداد پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان را 21 طرح در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

کریمی، بیمارستان ایجرود، شبکه آبیاری و زه‌کشی سد گلابر، مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید، پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی، پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی و استادیوم 15 هزار نفری را پروژه‌هایی اعلام کرد که روز پنج‌شنبه مورد بازدید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول