اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

روند اجرای پروژه‎های آموزشی مهر ماندگار دشتی مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: پروژه‎های مهر ماندگار در حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان روند مطلوبی دارد.

روند اجرای پروژه‎های آموزشی مهر ماندگار دشتی مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین زارعی ظهر امروز در نشست ستاد پروژه مهر شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه‎های آموزش و پرورشی، ستاد پروژه مهر شهرستان دشتی با تمام توان در حال اجرای برنامه‎های مربوط به این حوزه است.

وی افزود: کمیته‎های ستاد فعال هستند و با تشکیل جلسات هفتگی تمام توان خود را برای برنامه‎ریزی و مهیا کردن مدارس برای آغاز سال جدید تحصیلی بکار گرفته‎اند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی یادآور شد: جلسات کمیته‎ها با نظارت بر اجرای فعالیت‎های پروژه‎های مهر ماندگار در آموزش و پرورش و مدارس شهرستان دشتی برگزار و مصوبات این جلسات با جدیت پیگیری می‎شود.

زارعی ادامه داد: برای آشنایی اولیای مدارس با برنامه‎های فرهنگی و آموزشی مدارس بنا داریم این هفته نمایشگاهی از عملکرد مدارس در مصلی نماز جمعه خورموج برگزار کنیم و لازم است مدیران مدارس از فرصت استفاده کرده و در نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس نسبت به رعایت پوشش دانش‎آموزان و فرم لباس‌های تعیین شده حساس و ضمن همکاری با کمیته عفاف و حجاب مدیریت نظارت دقیق بر نوع پوشش دانش‎آموزان داشته باشند.

زارعی تصریح کرد: کمیته‎ها فعالیت‎های خود را با برنامه‎های تدوین شده دنبال کنند و عوامل اجرایی و آموزشی مدارس نیز برای الگوگیری دانش‎آموزان از آنان با پوشش مناسب وارد محیط مدرسه شوند.

رئیس ستاد پروژه مهر دشتی گفت: در کمیته برنامه‎ریزی شهرستان اعتبارات خوبی برای ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان اختصاص یافت و به زودی شاهد این تغییرات در سطح مدارس خواهیم بود.

معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش دشتی نیز با تقدیر از مدیران گفت: بعضی از مدارس از برنامه‎های پروژه مهر نیز جلوتر هستند.

یعقوب مقاتلی افزود: لازم است مدیران ما با خلاقیت و ابتکار به دنبال اجرای برنامه‎های پروژه مهر باشند.

وی بیان کرد: امیدواریم طی چند روز آینده مدیران مدارس نسبت به آماده کردن محیط آموزشگاه خود برای بازگشایی مدارس اقدام کنند.

دبیر ستاد پروژه مهر این شهرستان خاطر نشان کرد: دبستان شهید کللی را برای روز غنچه‎ها و شکوفه و دبیرستان دخترانه بشارت را نیز برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته‎ایم که با حضور مسئولین شهرستانی و استانی به صورت نمادین مراسم آغازین روز سال تحصیلی را در این دو مکان اجرا خواهیم کرد.

وی یادآور شد: سایر مدارس شهرستان به صورت هماهنگ و همراه با سایر مدارس کشور برای روز غنچه‎ها و شکوفه‎ها و اول مهر برنامه دارند.

مقاتلی با تقدیر از مدیرانی که کتب درسی دانش‎آموزان را گرفته‎اند خاطر نشان کرد: مدیران سایر مدارس نیز در اسرع وقت کتب درسی را از دایره کتب مدیریت گرفته و در آموزشگاه مستقر کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول