اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رضوانشهر:

کلاهبرداران میلیاردی در رضوانشهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری دو نفر کلاهبردار میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبرداران میلیاردی در رضوانشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، عباس اسماعیلی ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی دستگیری کلاهبرداران اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی رضوانشهر روز گذشته دو کلاهبردار میلیاردی را در این شهرستان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دنبال دریافت یک فقره نیابت قضایی از دادسرای تهران به شکایت فردی اهل و ساکن شیراز مبنی بر اینکه دو نفر با این عنوان که کارمند یکی از نهادهای دولتی بوده و می‌توانند برای وی مجوز نمایندگی یکی از شرکت‌های خودرو را اخذ کنند، از او یک میلیارد ریال گرفتند و سپس متواری شدند که این موضوع در دستور کار کارآگاهان این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رضوانشهر افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از این دو متهم شدند و بیژن 51 ساله را دستگیر و برای  تکمیل جزییات این پرونده به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همکاری فرد دیگری اعتراف کرد یادآور شد: متهم دیگر این پرونده نیز در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

اسماعیلی با تصریح بر اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار یک میلیارد و 300 میلیون ریال به دادسرای تهران اعزام شدند، از مردم خواست از اعتماد زیاد به افراد ناشناس که یکی از مصادیق بسیار شایع در وقوع کلاهبرداری و اخاذی است، خودداری کنند و قبل از هر اقدامی از صحت و سقم اظهارات افراد آگاه شوند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول