اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتراف به 6 فقره کلاهبرداری

رمال کلاهبردار در شازند دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شازند از دستگیری رمال کلاهبردار و اعتراف به شش فقره کلاهبرداری از مردم این شهرستان خبر داد.

رمال کلاهبردار در شازند دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مراجعه و شکایت فردی به نیروی انتظامی و طرح شکایت از فردی کلاهبردار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شاکی در شکایت خود عنوان داشت این فرد رمال 5 میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرده و حاضر به بازگرداندن پول نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: در بررسی‌‌های صورت گرفته مشخص شد خانواده شاکی صاحب فرزند نمی‌شده و فرد رمال از این موقعیت سوءاستفاده کرده و به بهانه دعانویسی برای آنان در سه مرحله مبلغ 5 میلیون تومان از خانواده شاکی دریافت کرده است.

چگنی با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری فرد رمال خاطر نشان ساخت: با به دست آمدن مشخصات فرد رمال مکان‌های احتمالی تردد وی تحت نظارت ماموران درآمد که ماموران موفق شدند در حالی که وی با یک دستگاه خودروی سمند در داخل شهر شازند در حال تردد بود، وی را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به تعداد 6 فقره کلاهبرداری به شیوه رمالی در آن شهرستان اعتراف کرد گفت: در تحقیقات بیشتر مشخص شد که نامبرده اهل شهرستان ساوه و دارای اعتیاد به مواد مخدر است و در بازرسی به عمل آمده از داخل خودروی وی مقداری مواد مخدر و تعداد زیادی وسایل و ادوات رمالی و دعانویسی کشف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهروندان خواست فریب افراد رمال را نخورده و هرگز به آنان اعتماد نکنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول