اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی انتظامی گیلان:

مامور وظیفه‌شناس فومن رشوه کلاهبردار را رد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی انتظامی گیلان گفت: مامور وظیفه‌شناس انتظامی فومن رشوه 47 میلیون ریالی یک کلاهبردار را رد کرد.

مامور وظیفه‌شناس فومن رشوه کلاهبردار را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب نصیری عصر امروز در جلسه بازرسی انتظامی استان در تشریح رد رشوه یک مامور انتظامی فومن اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی پراید در فومن خود را مامور اداره‌های دولتی معرفی و اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کند،  کارآگاهان آگاهی این شهرستان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی موفق به شناسایی این فرد شدند و او را در هنگام کلاهبرداری از فرد دیگری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته این مسئول، ستوان‌دوم رضا قویدل در جریان رسیدگی به این پرونده با پیشنهاد 47 میلیون ریالی متهم برای امحای پرونده و فرار از جرایم منتسبه متهم مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه این افسر وظیفه‌شناس ضمن رد رشوه، مراتب را در حضور همکار خود صورتجلسه می‌کند، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه به مقام قضایی معرفی شد.

نصیری از مردم گیلان خواست، هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود از پلیس را از طریق تلفن 197 اعلام کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول