اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا:

بازرس ویژه کلاهبردار در صومعه‌سرا دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری کلاهبرداری که خود را بازرس ویژه یکی از اداره‌ها معرفی می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

بازرس ویژه کلاهبردار در صومعه‌سرا دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فریدون آقایی بعدازظهر امروز در نشست نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای صومعه‌سرا با چهار فقره کلاهبرداری را تشریح کرد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی صومعه‌سرا در بررسی و پیگیری پرونده یکی از مال‌باختگان که مبلغ هشت میلیون تومان از وی کلاهبرداری شده بود، متوجه شدند که وی یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای است.

فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا، ادامه داد: کارآگاهان شهرستان در بررسی‌های خود مخفیگاه این متهم به نام بیژن 50 ساله را شناسایی و سپس با هماهنگی مرجع قضایی وی را در عملیاتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متهم خود را بازرس ویژه یکی از اداره‌های صومعه‌سرا معرفی می‌کرد، افزود: این فرد با دادن وعده‌های دروغین برای تهیه وام‌های کلان توانسته بود از شاکی کلاهبرداری کند.

به گفته آقایی، بیژن در تحقیقات پلیسی به سه فقره کلاهبرداری نیز اعتراف کرده است.

وی از شهروندان خواست از اعتماد بی‌مورد به افراد خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه افراد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول