اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لارستان خبر داد

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در لارستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری کلاهبرداری که با تاسیس یک شرکت خدمات خودرویی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، بهادر اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان لارستان مراجعه و با ارائه مرجوعه  قضایی علیه شخصی به‌نام «غ – ز» اظهار کردند این فرد در پوشش یک شرکت خودرویی از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع پیگیری این پرونده کلاهبرداری را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم با دایر کردن دفتری با عنوان یک شرکت خدمات خودرویی اقدام به خرید و فروش خودرو به صورت نقد و اقساط کرده و پس از اخذ حدود 30 میلیارد ریال متواری شده است.

اسماعیلی گفت: با توجه حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی متوجه شدند متهم در شهرستان آبادان حضور دارد و به همین منظور با اخذ نیابت قضایی به آن شهرستان اعزام و متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: پس از انتقال وی به پلیس آگاهی در تحقیقات 39 کلاهبرداری و جعل، از متهم دستگیر شده کشف که در این مورد پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دست پیگیری قانونی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان در راستای پیشگیری از وقوع این گونه جرائم به شهروندان توصیه کرد که به افراد ناشناس و شرکت‌های نامعتبر اعتماد نکنند و در خرید و فروش خودرو تا حصول اطمینان کامل از اعتبار شرکت‌ها  از تنظیم هرگونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول