اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

تعاون واقعیت انکارناپذیر اقتصاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: تعاون به عنوان واقعیت انکارناپذیر اقتصاد در دو قرن گذشته با رشد چشم‌گیری مواجه بوده و توانسته است ضمن حفظ حضور خود در تمام صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اقدامات شایسته‌ای را داشته باشد.

تعاون واقعیت انکارناپذیر اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد در بهره‌برداری از 5 طرح تعاونی این شهرستان، اظهار کرد: امروز توجه مسئولان به بخش تعاون محسوس است.

فرماندار خلیل‌آباد افزود: تعاون به عنوان واقعیت انکارناپذیر اقتصاد در طول دو قرن گذشته با رشد چشم‌گیری مواجه بوده و توانسته است ضمن حفظ حضور خود در تمام صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اقدامات شایسته‌ای را داشته باشد.

مرادزاده با بیان اینکه در دولت عدالت‌محور نهم و دهم خدمات خوبی به بخش تعاون ارائه شد، افزود: تعاونی یک بنگاه اقتصادی است که مطابق مقررات به ثبت می‌رسد و در راستای فعالیت مورد نظر تلاش می‌کند.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه روح تعاون در کشور دمیده شده است و فضای کار تعاونی به ‌وضوح با توجه به حمایت‌های مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار دیده می‌شود، افزود: هدف از تشکیل تعاونی در کنار سایر حمایت‌های بخش دولتی، استفاده از مشارکت اعضا در رشد و توسعه کار تعاونی است.

مرادزاده با بیان اینکه تعاونی‌هایی که توانسته‌اند از نقدینگی اعضا، فعالیت‌های خود را ادامه دهند، موفق‌تر از دیگر شرکت‌های تعاونی هستند که از تسهیلات استفاده کرده‌اند، گفت: نگاه مدیران تعاونی، خلاقیت و ایده مجموعه مدیران تعاونی باید احترام به خرد جمعی باشد.

وی ضمن تبریک هفته تعاون به تعاونگران به بحث اشتغال اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان کشور اشتغال است که بهترین نوع فعالیت اجتماعی برای ایجاد فرصت‌های شغلی، بهره‌گیری از روش تعاونی است و همه مسئولان به این بخش توجه خاص دارند.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد نیز در ادامه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های تعاونی این شهرستان گفت: 5 طرح تعاونی که از آنها بهره‌برداری شد شامل تعاونی‌های کشاورزی، خدمات کشاورزی و دامپروری تولید و آموزش فرش و صنایع‌ دستی و تولیدات خیاطی است که با 2 هزار و 600 میلیون ریال سرمایه‌گذاری اعضا شکل گرفته است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد با بیان اینکه در دنیا نزدیک به یک میلیارد نفر عضو خانواده بزرگ تعاون هستند، اظهار داشت: تعاون بهترین روش برای بکارگیری روح هم‌دلی و همکاری نظام‌مند است.

وی خطاب به تعاونگران و بعضی از تعاونی‌های غیر فعال گفت: سرمایه‌های اجتماعی ثروتی ارزشمند هستند که بر پایه انسجام اجتماعی، تقویت و اعتماد فراهم شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد افزود: قدر زمان خدمت خود را داشته باشید و نگذارید این مدت زمان بگذرد و شاهد اقدامی شایسته در مجموعه تعاونی نباشید.

در پایان با حضور فرماندار شهرستان خلیل‌آباد و تعاون‌گران بهره‌برداری از 5 طرح تعاونی خلیل‌آباد به‌ طور متمرکز آغاز شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول