اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پرسپولیس 15 خرداد ورامین:

تیم پرسپولیس 15 خرداد در لیگ دسته دو با قدرت حضور پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پرسپولیس 15 خرداد ورامین گفت: تیم فوتبال پرسپولیس 15 خرداد ورامین با قدرت و صلابت در لیگ دسته دو کشور به میدان می‌رود.

تیم پرسپولیس 15 خرداد در لیگ دسته دو با قدرت حضور پیدا می‌کند

شمس‌الدین خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: برای آن که تیم فوتبال پرسپولیس 15 خرداد ورامین بتواند به جایگاهی در شأن و اندازه نام 15 خرداد و مردم غیور ورامین دست یابد درصدد تقویت این تیم از زوایای مختلف برآمدیم و مسئولان شهرستان نیز از ما حمایت می‌کنند.

مدیرعامل پرسپولیس 15 خرداد شهرستان ورامین افزود: عباس شهرابی به عنوان سرمربی با دانش در خدمت تیم است و می‌تواند برای پرسپولیس 15 خرداد ورامین مثمرثمر باشد و به‌زودی نیز اعضای کادر فنی از سوی سرمربی پرسپولیس 15 خرداد ورامین معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: همه عوامل تیم فوتبال پرسپولیس 15 خرداد ورامین و نیز مسئولان ارشد شهرستان امسال عزم خود را جزم کردند تا با همدلی و همکاری یکدیگر تیم فوتبال پرسپولیس 15 خرداد ورامین را به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال کشور برسانند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس 15 خرداد ورامین در گروه دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور با تیم‌های صنعت نفت نوین آبادان، سیاه جامگان مشهد، سپیدرود رشت، پیام مخابرات کازرون، استیل‌آذین تهران، شموشک نوشهر، استقلال ساری، پرسپولیس گناوه، سایپا مهر کرج، داتیس لرستان، شهرداری دزفول، البدر بندر کنگ و مس سنگون ورزقان تبریز هم‌گروه است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول