اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 19 امتیاز

اتحاد قهرمان زودهنگام فوتبال نوجوانان قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان اتحاد با برتری برابر ارم‌ساز به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم دست یافت.

اتحاد قهرمان زودهنگام فوتبال نوجوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مهم‌ترین مسابقه هفته هفتم رقابت‌‌های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های استان قم امروز یک مسابقه در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که طی آن تیم‌‌های فوتبال نوجوانان اتحاد و ارم‌ساز در دیداری حساس برابر یکدیگر به میدان رفتند.

در این مسابقه هشت بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم گذشت که در نهایت پیروزی جالب توجه و غیر قابل تصور هفت بر یک به نفع تیم نوجوانان اتحاد رقم خورد تا این تیم با کسب سه امتیاز برابر یکی از جدی‌ترین رقبای خود، در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم دست یابد.

با این پیروزی تیم نوجوانان اتحاد بر سکوی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم ایستاد و نماینده قم در لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.

تیم فوتبال رده سنی نوجوانان اتحاد قم که بازیکنان شاخصی دارد در حالی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم دست یافت که ترکیب این تیم آینده‌دار در لیگ امسال را جمعی از فوتبالیست‌های شایسته و مستعد منطقه نیروگاه قم تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اتحاد قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم ابراز خرسندی کرد و به دست آمدن این مهم را حاصل تلاش یک تیم همدل و هماهنگ دانست.

حسین قاسمی اظهار داشت: با کسب این عنوان خستگی به وجود آمده از ماه‌ها تمرینات سخت و طاقت‌فرسا از تن کادر فنی و بازیکنان تیم بیرون رفت و خوشبختانه به آنچه که پیش از آغاز بازی‌های امسال به دنبال آن بودیم دست پیدا کردیم.

وی افزود: اکنون که قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان شده‌ایم، وظیفه تمام اعضای تیم سخت‌تر شده و باید از امروز برای تدارک تیمی قوی و آماده به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اتحاد قم با مثبت ارزیابی کردن سطح برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان تصریح کرد: تمام‌ بازی‌های این فصل از مسابقات از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه امسال تمام تیم‌ها از بازیکنان آماده‌ای برخوردار بوده و مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم بودند ابراز داشت: برای کسب عنوان قهرمانی جدال سختی با تیم‌های صبای قم و سوهان گل محمد داشتیم و خوشبختانه بازی هفته پایانی ما نیز تشریفاتی است اما باید اعتراف کنیم که این تیم یکی از تیم‌های قوی لیگ است که بازیکنان بسیار خوب و آینده‌داری در اختیار دارد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نوجوانان که 9 تیم در آن حضور دارند، هم‌اکنون تیم نوجوانان اتحاد در فاصله یک هفته به پایان با 19 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های صبای قم و سوهان گل‌محمدی هر دو 15 امتیازی هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول