اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازگشت از مسابقات اوکراین صورت گرفت

استقبال مسئولان شهرستان از بانوی فوتبالیست سیرجانی

خبرگزاری فارس: آرزو پورخسروانی فوتبالیست سیرجانی در بازگشت از مسابقات اوکراین مورد استقبال پرشور ورزش دوستان و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان قرار گرفت.

استقبال مسئولان شهرستان از بانوی فوتبالیست سیرجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، با استقبال پرشور ورزش دوستان و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان ظهر امروز آرزو پورخسروانی فوتبالیست عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشور از بازی‌های چهارجانبه فوتبال اوکراین که با حضور جمهوری اسلامی ایران، روسیه، اوکراین و بلاروس برگزار شد به شهر خود بازگشت.

وی در حاشیه این مراسم استقبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: عضو تیم فوتبال بانوان لیگ برتر کشور در سیرجان بودم که به تیم ملی دعوت شدم و هم‌اکنون نیز در رده سنی زیر 16 سال عضو تیم ملی هستم و مسابقات فوتبال را به صورت چهارجانبه در اوکراین و به صورت بازی‌های دوره‌ای برگزار کردم و از فردا نیز در تمرینات تیم ملی به مدت چهار روز در تهران شرکت می‌کنم.

به گزارش فارس، آرزو پورخسروانی که از فعالان عرصه فوتبال بانوان زیر 16 سال است، تاکنون قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور، مقام سوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، قهرمانی تکواندو نونهالان کشور و قهرمانی کونگ‌فو کشور را در کارنامه خود دارد و هم‌اکنون نیز عضو تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول