اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نساجی مازندران خبر داد

احتمال دیدار تدارکاتی فوتبال نساجی با امید سوریه

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از احتمال دیدار تدارکاتی فوتبال نساجی با امید سوریه خبر داد.

احتمال دیدار تدارکاتی فوتبال نساجی با امید سوریه

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: فصل قبل با تمام سختی‌ها و پستی بلندی‌ها توانستیم با همت بازیکنان و مسئولان باشگاه به ویژه جناب سعادتمند نتایج خوبی را کسب کنیم.

این مسئول گفت: تیم نساجی در این فصل با کمک مدیرعامل نساجی مازندران تحول خوبی داشته و توانستیم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: یادم هست فصل قبل با زمان کوتاهی که داشتیم یعنی پنج روز زمان با یک بازیکن، نساجی را استارت زدیم ولی هیچ وقت تنها نبودیم.

اسماعیلی بیان داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا نساجی را دوباره در لیگ برتر ببینیم. منظورم از همه از هوادار تیم تا رسانه‌ها و مسئولان استان باید در این امر مهم کمک کنند.

* دو دیدار با تیم‌های لیگ برتر و تیم ملی امید سوریه خواهیم داشت

وی گفت: برای آماده‌سازی تیم و هر چه بهتر شدن شرایط یک اردوی پنج روزه در تهران و کرج برگزار خواهیم کرد که از امروز این اردو شروع شده و احتمالا دو دیدار با تیم‌های لیگ برتر و تیم ملی امید سوریه خواهیم داشت.

اسماعیلی بیان داشت: ما بیشتر بازی‌ها را در شرایطی سخت و دشوار در قائمشهر بازی کردیم البته گل‌آلود بودن زمین جلوی خیلی از تاکتیک‌های تیم ما را گرفت البته بالاخره از هفته قبل دستور مصنوعی شدن زمین وطنی داده شد که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: باید زودتر از اینها این کار صورت می‌گرفت تا ما شرایط میزبانی را در پنج هفته از دست ندهیم. اگر خواهان لیگ برتر هستیم باید شرایط لیگ برتری را داشته باشیم.

* مصنوعی کردن زمین وطنی قائمشهر باید به دست افراد کاربلد صورت گیرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: از این رسانه از مسئولان می‌خواهم که مبحث زمین شهید وطنی را به‌زودی حل کنند، مصنوعی کردن زمین وطنی باید به دست کارشناسان و افراد کاربلد صورت گیرد تا در کوران مسابقات شرایط به‌درستی برای هر دو تیم نساجی و سایپا باشد.

وی اضافه کرد: تیم سایپا از حضور اسطوره به‌یاد ماندنی نادر دست‌نشان بهره می‌برد که برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم. البته از حق نگذریم جناب پیروزرام زحمات زیادی را برای تیم خود متحمل شد.

اسماعیلی ابراز داشت: شهر قائمشهر ظرفیت زیادی را در ورزش دارد همان طور که در جریان هستید در این فصل به مانند فصل قبل دو تیم در لیگ یک حضور دارند که  در هر هفته شاهد برگزاری مسابقات لیگ یک هستیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران بیان داشت: باید از سرمایه‌گذارهایی مانند مهندس پرهام حمایت کرد چرا که با روحیه دادن و توجه مسئولان استانی از این افراد در بخش ورزش و صنایع استفاده درست داشت.

* بهترین بازیکنان برای حضور در تمرینات نساجی

وی گفت: تیم نساجی یک تیم خصوصی است که کاملا با هزینه شخصی جناب پرهام اداره می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان شرایط خوبی را برای این سرمایه‌گذار ایجاد کنند.

اسماعیلی افزود: طی جلسه‌ای که با سعادتمند مدیرعامل داشتیم به این نتیجه رسیدیم تا نامه‌ای تنظیم و برای تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر استان بفرستیم و از بهترین بازیکنان آنان برای حضور در تمرینات نساجی استفاده کنیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره استعدادیابی تیم بیان داشت: با هماهنگی از فریدون فضلی بازیکن نساجی به ‌عنوان مدیر تیم‌های پایه نساجی در این مبحث استفاده کردیم تا استعدادهای درخشان را به باشگاه معرفی کند . در این دو هفته بیش از 250 نفر در تست شرکت کردند که خود نشانگر از استعداد خوب فوتبال این شهر خواهد بود.

* استاندار مازندران تیم نساجی و سایپا را فراموش نکند

وی از پیشکسوتان نساجی همواره به‌عنوان اسطوره‌های جاویدان یاد کرد و خواستار این شد که احترام به پیشکسوت را فراموش نکنند.

اسماعیلی در پایان از هواداران نساجی قائمشهر خواست که همانند سال‌های قبل به‌عنوان یار واقعی نساجی باشند.

این مسئول اذعان داشت: از استاندار ورزش دوست و تمامی مسئولان و رسانه خواستار این هستم که در هیچ شرایطی تیم نساجی و سایپا را فراموش نکنند.

===================

گفت‌و‌گو از سید سعید کاظمی

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول