اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری دوستانه

فوتبالیست‌های منتخب نور به دیدار پیام صنعت آمل می‌روند

خبرگزاری فارس: فوتبالیست‌های منتخب و نام‌آشنای نور که در لیگ‌های دسته یک و دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زنند در دیداری دوستانه به مصاف پیام صنعت آمل می‌روند.

فوتبالیست‌های منتخب نور به دیدار پیام صنعت آمل می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عصر فردا سه‌شنبه بازیکنان نام‌آشنای نوری حاضر در لیگ دسته یک و دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال تازه تاسیس پیام صنعت آمل می‌رود.

این دیدار از ساعت 17 فردا در استادیوم ورزشی شهدای لیتکوه این شهرستان دنبال می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل امروز در حاشیه تمرینات آماده‌سازی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: هفته گذشته نیز دیدار تدارکاتی با تیم سایپا شمال که در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد انجام دادیم که توانستیم در مدت زمان کمی از تمرینات خود پیشرفت زیادی را به خود ببینیم.

عیسی افشنگ افزود: در دیدار تدارکاتی گذشته شاگردان نادر دست‌نشان مقابل پیام صنعت با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

وی با تاکید اینکه به تازگی برای حضور در لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام حضور کردیم، گفت: آمل با ظرفیت بالای ورزشی خود می‌تواند تیم فوتبالی قدرتمند در میادین کشوری داشته باشد.

افشنگ با اعلام اینکه تمرینات آماده‌سازی این تیم مستمر و متمرکز زیر نظر حسین ولی‌نژاد به عنوان سرمربی تیم دنبال می‌شود، بیان داشت: محمود محمودی، منصور یاری، منصور سعیدی و محمدعلی بزار به عنوان مربیان تیم، ولی‌نژاد را یاری می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل گفت: این تیم با حمایت مالی شرکت مواد غذایی کاچیلا شکل گرفته که در آن جعفر هندوئی به عنوان رئیس هیئت مدیره، حامد اندیکلایی و احسان محبوبی به عنوان اعضای هیئت مدیره، حسین قزلسفلو در سمت مدیر فنی و میثم یوسفی به عنوان سرپرست فعالیت دارند.

وی با تاکید اینکه چشم‌انداز ما برای پیام صنعت آمل صعود و حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، ابراز داشت: با همت و تلاش بازیکنان، همدلی کادر فنی، مسئولان تیم و مدیران شهری و استانی این مهم دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول