اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شموشک نوشهر:

فوتبال شموشک نوشهر در لیگ دسته دو کشور به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شموشک نوشهر اعلام کرد: تیم فوتبال شموشک نوشهر در لیگ دسته دو کشور به میدان می‌رود.

فوتبال شموشک نوشهر در لیگ دسته دو کشور به میدان می‌رود

علی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر اظهار داشت: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته شموشک نوشهر در فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور به جای لیگ دسته سوم در لیگ دسته دوم کشور به میدان خواهد رفت.

وی افزود: برای آنکه تیم فوتبال شموشک نوشهر بتواند جایگاه ارزشمند خود را همانند گذشته بدست آورد درصدد تقویت این تیم از زوایای مختلف برآمدیم و در اولین گام حسین مسگرساروی به‌عنوان سرمربی شموشک نوشهر انتخاب شد.

امانی تصریح کرد: این سرمربی فردی با دانش و کاربلد است و می‌تواند برای شموشک نوشهر مثمرثمر باشد و به‌زودی نیز اعضای کادر فنی از سوی سرمربی جدید شموشک نوشهر نیز معرفی می‌شوند.

مدیرعامل تیم فوتبال شموشک شهرداری نوشهر تصریح کرد: همچنین برای تقویت تیم شموشک نوشهر در خطوط مختلف در حال جذب بازیکن هستیم تا این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها با قدرت ظاهر شود.

وی گفت: چند بازیکن قدیمی و نام‌آشنای شموشک نوشهر نیز به این تیم ملحق می‌شوند و امسال هواداران تیمی متفاوت از سال‌های گذشته را شاهد خواهند بود.

این مسئول بیان داشت: همه عوامل تیم فوتبال  شموشک نوشهر امسال عزم خود را جزم کردند تا با همدلی و همکاری یکدیگر تیم فوتبال شموشک نوشهر را به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال کشور برسانند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شموشک شهرداری نوشهر در گروه دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور با تیم‌های صنعت نفت نوین آبادان، سیاه جامگان مشهد، سپیدرود رشت، پیام مخابرات کازرون، استیل آذین تهران، آشتیان گستران ورامین، استقلال ساری، پرسپولیس گناوه، سایپا مهر کرج، داتیس لرستان، شهرداری دزفول، البدر بندر کنگ و مس سنگون ورزقان تبریز همگروه است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول