اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

قائمشهر صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

قائمشهر صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران شد

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با انجام پنج دیدار برگزار شد که در این بازی‌های انجام شده 17 بار توپ دروازه حریفان را لرزاند.

وی گفت: در این بازی‌ها تیم استقلال لموک قائمشهر با پیروزی پرگل چهار بر صفر در برابر میزبان خود شهدای لاویچ چمستان 34 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول جای گرفت.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران افزود: تیم دوم جدول شهدای ساری نیز در برابر میزبان خود دریای زاغمرز به تساوی بدون گل رسید و با 31 امتیاز همچنان در رده دوم قرار دارد.

پازوکی در ادامه درباره دیگر نتایج این هفته تصریح کرد: تیم وحدت فریدونکنار در یک بازی پرگل و جذاب چهار بر صفر مهمان خود بازرگان چالوس را شکست داد و شهروند سورک تیم سوم جدول دو بر یک مهمان خود شهدای بابلسر را با شکست بدرقه کرد و با 29 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

وی از تساوی پرگل دو تیم قائمشهر و بابل خبر داد و بیان داشت: دو تیم طپش قائمشهر و دریای بابل در یک بازی پرگل در قائمشهر به تساوی سه بر سه دست یافتند.

این مسئول ورزشی در پایان افزود: در این هفته بر‌اساس برنامه سازمان لیگ تیم سپاهان اصفهان استراحت داشت.

پازوکی در پایان خاطرنشان کرد: بازی دو تیم پیام شهدای سلمانشهر و شهید کریمی جویبار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان فردا در سلمانشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول