اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری:

200 فوتبالیست در باشگاه استقلال ساری تست دادند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری گفت: برای شرکت در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حدود 200 بازیکن بومی و غیربومی تست آمادگی برای حضور در این باشگاه دادند.

200 فوتبالیست در باشگاه استقلال ساری تست دادند

مهران عمادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم استقلال ساری از تیم‌های ریشه‌دار و با قدمت فوتبال ساری است که چند سالی است در رده‌های مختلف فوتبال در مرکز استان فعالیت دارد.

وی از آمادگی خوب بازیکنانش در این مسابقات خبر داد و افزود: برای شرکت در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حدود 200 بازیکن بومی و غیربومی تست آمادگی برای حضور در این باشگاه دادند.

سرمربی تیم استقلال ساری گفت: با توجه به انجام چندین جلسه تست از بازیکنان توسط مربیان باشگاه، بازیکنان مورد نظر باشگاه مشخص شدند.

عمادیان از حضور چند بازیکن استقلال ساری در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: در کنار حفظ سهمیه در لیگ، کادر فنی نیم نگاهی به بالای جدول نیز دارد.

وی ابراز داشت: برای حضور قدرتمند در لیگ چند بازی دوستانه و تدارکاتی را با تیم‌های بومی و غیربومی توسط  کادر فنی و مدیریت در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری گفت: اگر شرایط مهیا باشد به دستور مدیریت باشگاه یک اردو یک هفته‌ای برای آمادگی بیشتر بازیکنان در خارج استان نیز می‌رویم.

عمادیان از جذب اسپانسر قوی در باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه سخت در تلاش است تا یک سرمایه‌گذار قوی حمایت مالی باشگاه را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرصت باقی‌مانده تا آغاز لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش کادر فنی این است با آمادگی بیشتر راهی مسابقات شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری در پایان از همکاران خود در کادر فنی این باشگاه تشکر کرد و متذکر شد: از حمایت‌های عباس وفادار، حسن دائمی، شیرعلی فولادیان و حمید بخشی در کادر فنی و مدیرعامل باشگاه محمد حسن محمدی کیادهی تشکر می‌شود.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری به همراه تیم‌های صنعت ساری، نفت محمودآباد و نوژن شهرداری نوشهر به عنوان چهار نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول