اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا:

قاتل آستارایی کمتر از 48 ساعت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل کمتر از 48 ساعت در این شهرستان خبر داد.

قاتل آستارایی کمتر از 48 ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، نادر خورسند، اظهار کرد: در پی مراجعه فردی با هویت معلوم به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر در پشت باغ پرندگان آستارا توسط چاقو به وی و دوستش حمله‌ور شده و در اثر درگیری دوستش به قتل رسیده و خود نیز متواری و به پلیس آگاهی مراجعه کرده است، کارآگاهان بررسی موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با راهنمایی فرد موردنظر در محل حاضر شده و به دلیل نبود وجود مقتول و قاتل تفحص خود را ادامه دادند، افزود: کارآگاهان در ادامه جستجوهای خود موفق به پیدا کردن خودروی مقتول شدند و با باز کردن درب صندوق عقب خودرو با کمال تعجب جسد مقتول را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت: با رویت جسد، کارآگاهان فعالیت خود را تشدید کردند و در هنگام تحقیق از این شخص با تناقض‌گویی‌هایش مواجه شدند.

وی افزود: بازپرس شهرستان آستارا که در صحنه حضور داشت با مشاهده تناقض‌گویی این شخص دستور انتقال او برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی را صادر کرده که سرانجام با تلاش مجدانه و شبانه‌روزی کارآگاهان و مقام قضایی راز قتل کشف شد.

خورسند در پایان فرد مذکور را قاتل معرفی کرد و یاد آور شد: این فرد با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار بازداشت راهی زندان شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول