اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاتل پسر‌بچه 9 ساله اهری به دار مجازات آویخته شد

خبرگزاری فارس: قاتل پسربچه‌ 9 ساله در اهر به دار مجازات آویخته شد.

قاتل پسر‌بچه 9 ساله اهری به دار مجازات آویخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز پیش‌ از ظهر امروز قاتل پسربچه 9 ساله اهری که دو ماه پیش به طرز فجیعی کشته شده و جسد نیمه‌سوخته‌اش در 25 کیلومتری جاده اهر و ورزقان رها شده بود با حضور اولیای دم، اعضای شورای تأمین شهرستان و بیش از 5 هزار نفر از شهروندان در مقابل زندان اهر در ملاء‌عام به دار مجازات آویخته شد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر در این خصوص به خبرنگار فارس در اهر گفت: با توجه به اینکه این جنایت فجیع بازتاب نگران‌کننده‌ای در بین شهروندان به‌وجود آورده و موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شهروندان شده بود؛ خواسته مردم و مسئولان رسیدگی در کم‌ترین زمان ممکن و مجازات قاتل سنگدل بود.

وی افزود: در این زمینه پس از دستگیری متهم و اقرار صریح به ارتکاب جنایت و شکایت اولیای دم و نظریه پزشک قانونی؛ پس از تکمیل پرونده و کشف آثار جرم و تحقیقات به‌عمل آمده، پرونده این متهم خارج از نوبت با تلاش شبانه‌روزی قضات این دادسرا تکمیل و رأی لازم صادر شد.

این مسئول ادامه داد: این پرونده پس از اتمام در دستگاه قضایی شهرستان اهر به‌صورت دستی و با قید فوریت با هماهنگی مقامات قضایی استان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارجاع و در عرض یک هفته رأی لازم صادر شد.

این مقام مسئول قضایی گفت: حکم 100 ضربه شلاق و قصاص این قاتل جانی پس از تأیید دیوان عالی کشور و قوه قضائیه امروز با حضور اولیای دم و مردم شهید‌پرور شهرستان اهر در ملاء‌عام به اجرا درآمد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول