اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشان:

قاتل فراری در کاشان به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد.

قاتل فراری در کاشان به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان،‌ منوچهر صفایی اظهار داشت: قاتلی که دو ماه قبل مردی 36 ساله را در قمصر کاشان به قتل رسانیده و تحت تعقیب پلیس کاشان بود روز گذشته در عملیات ویژه مأموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان در یکی از میادین اصلی کاشان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: به دنبال قتل جوانی به نام «علیرضا–ر» 36 ساله در شهر قمصر کاشان و بازتاب این خبر بین شهروندان، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس شهرستان کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: این جوان 36 ساله بر اثر ضربه وارده به سر در حالت کما به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات پزشکی در مورد وی مؤثر واقع نشد.

این مسئول افزود: با انجام تحقیقات گسترده و کار عملیاتی ویژه شبانه‌روزی، سرانجام متهم به قتل به نام «امیرحسین–ش» 25 ساله در یکی از میادین اصلی شهر کاشان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متهم به قتل دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها خود را بی‌خبر از همه جا نشان می‌داد وقتی با مدارک و شواهد عینی روبه‌رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود ابراز داشت: متهم چنین اعتراف کرد که خرداد ماه سال‌جاری به علت اخذ بدهی قبلی از مقتول بعد از چندین نوبت مراجعه به درب منزل وی عاقبت در شب حادثه در محل کار، بین ما درگیری لفظی پیش آمد و من کنترل خود را از دست دادم و چکشی را برداشته و محکم به سر او زدم تا بیهوش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اضافه کرد: متهم به قتل در ادامه اعترافات خود می‌افزاید که بعد از بیهوش شدن مقتول، سریع از محل متواری شده است.

صفایی یادآور شد: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن توصیه به جوانان و نوجوانان برای پرهیز از هرگونه درگیری و نزاع از جوانان و نوجوانان خواست هنگام بروز عصبانیت خشم خود را کنترل کنند تا براثر یک لحظه غفلت شاهد چنین حوادث تلخ و یک عمر پشیمانی نباشیم.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول