اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری قاتل فراری در لباس چوپانی در اهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: قاتل جوان 30 ساله اهری پس از 13 ماه در حالی که مشغول چوپانی بود دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در لباس چوپانی در اهر

قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: در اثر نزاع و درگیری به علت اختلاف ملکی، شخصی به نام "آ.ح" با سلاح شکاری جوان 30 ساله‌ای به نام "و.ع" را در یکی از روستاهای شهرستان اهر به قتل رسانده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: کارآگاهان در طول 13 ماه پس از انجام قتل موفق می‌شوند فرد مورد نظر را شناسایی کنند.

مداحی افزود: متهم مورد نظر توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با همکاری بازپرس پرونده در یکی از روستاهای اطراف اهر در حال چوپانی دستگیر شده و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اعتراف صریح به قتل با سلاح گرم به علت اختلافات ملکی اعلام کرد پس از ارتکاب قتل چهار ماه در شهرستان طبس در استان خراسان، پنج ماه در شهرستان نقده در استان کردستان و نزدیک به چهار ماه نیز در شهرستان مرند با مشخصات جعلی چوپانی می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آسیب‌شناسی قتل گفت: در بررسی آسیب‌شناسی علل قتل، شرور بودن متهم و تحریک افراد و در دسترس بودن سلاح گرم از جمله علل و عوامل ارتکاب جرم بوده است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول