اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان میانه خبر داد

دستگیری قاتلی که خانه مقتولش را به آتش کشید

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان میانه خبر از دستگیری قاتل پیرزن 75 ساله داد و گفت: این قاتل بعد از ضربات چاقو وی را کشته و سپس برای از بین بردن صحنه جرم منزل پیرزن را آتش زد.

دستگیری قاتلی که خانه مقتولش را به آتش کشید

فریدون حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میانه گفت: جوان 27 ساله‌ای که برای دزدی به خانه‌ پیرزنی رفته بود با سر رسیدن صاحبخانه مرتکب قتل شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس گزارش رسیده از پاسگاه کاغذ‌کنان این فرماندهی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک منزل روستایی، ماموران ضمن حضور در محل و مهار آتش‌سوزی مشاهده می‌کنند خانمی به هویت "ف – ن" 75ساله در داخل منزل به علل نامعلومی فوت کرده است.

حیدری گفت: با حضور ماموران اداره آگاهی و دادستانی شهرستان در محل با عنایت به اینکه درب حیاط متوفی از بیرون قفل شده بود موضوع بیشتر مشکوک به قتل شده در این رابطه ماموران پس از انجام یک سری تحقیقات به فردی به هویت "خ – ع" 27 ساله که دارای سوابق کیفری و همسایه متوفی بوده مظنون و او را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران به سرعت منزل مظنون را بازرسی که مقدار طلاجات و وجوه نقد از زیر رختخواب فرد مظنون کشف می‌کنند که فرد در بازجویی معترف می‌شود که برای سرقت وارد منزل متوفی شده بود که در حین سرقت ناگهان متوفی وارد منزل می‌شود و به علت اینکه متهم و متوفی همدیگر را می‌شناختند متهم بدواً متوفی را با ضربات چاقو به قتل رسانده سپس برای از بین بردن آثار منزل را به آتش کشیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول