اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان:

هیچ قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری دشتستان گفت: با تلاش مسئولان دادگستری و نیروی انتظامی، هیچ قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود ندارد.

هیچ قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عبدالکریم رستگار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قوه قضاییه یکی از مهم‌ترین قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همواره در برقراری امنیت و جلوگیری از مفاسد پیشگام بوده است.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: در بحث سرقت اقدامات پیشگیرانه ارزشمندی صورت گرفته و توانسته‌ایم میزان سرقت شهرستان دشتستان را به نحوی چشمگیر کاهش دهیم.

رستگار سرقت موتورسیکلت را یکی از جرائم رایج در دشتستان دانست و افزود: در پنج سال گذشته شاهد سرقت روزانه 30 دستگاه موتورسیکلت در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و با برخورد دستگاه قضایی این میزان به 2 موتورسیکلت کاهش یافته است.

وی در همین ارتباط متذکر شد: میزان سایر سرقت‌ها در شهرستان دشتستان در سال‌های گذشته بسیار زیاد بوده و امروز این میزان با کاهشی چشمگیر به یک سرقت در روز کاهش یافته است.

این مسئول تصریح کرد: در گذشته دشتستان بسیار نا امن بود و وقتی کسی قصد تردد در شهرستان دشتستان را داشت مورد تهاجم غارتگران قرار می‌گرفت ولی در سال‌های اخیر خبری از این مسائل نیست و امنیت مطلوب در شهرستان دشتستان حکمفرما شده است.

وی با تاکید بر کاهش چشمگیر میزان جرائم این شهرستان در سال‌های قبل عنوان کرد: پنج سال پیش 27 قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود داشت و مردم را تهدید می‌کردند ولی امروز هیچ قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود ندارد و تمامی قاتلان فراری دشتستان دستگیر شده و میزان جرائم خطرناک به شدت کاهش یافته است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان با تاکید بر آنکه نقش دستگاه قضایی شهرستان در بهبود شاخص‌های امنیتی حرف اول را می‌زند بیان داشت: کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از مسائل مهمی است که در ارتقاء امنیت دشتستان مؤثر است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ادامه داد: شهرستان دشتستان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است و میزان جرائم این شهرستان کمتر از سایر شهرستان‌های استان بوشهر است.

رستگار با تاکید بر اینکه برای امنیت دشتستان مشقت‌های زیادی کشیده‌ایم کفت: شورای تامین شهرستان دشتستان و دستگاه قضایی برای حکمفرمایی امنیت در شهرستان دشتستان تلاش‌های زیادی داشته‌اند و باید از وضع موجود حراست کنیم تا دوباره شرایط قبل بر فضای شهرستان حاکم نشود.

وی با اشاره بر نقش دستگاه قضایی دشتستان در امنیت شهرستان اذعان داشت: دستگاه قضایی با صدور آراء قاطع در امنیت دشتستان اثرگذار بوده و اگر آراء قاطع و محکم صادر نکنیم وضع امنیتی شهرستان به وضع بد قبل بازمی‌گردد.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: شورای حل اختلاف شهرستان دشتستان در تسریع در روند دادرسی و تشکیل پرونده‌ها نقش مهمی ایفا کرده و از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول