اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زاهدان خبر داد

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان زاهدان خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان‌وبلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر رویت قاتل فراری در پلیس راه زاهدان- بم، بلافاصله مأموران پاسگاه شهید تردست زاهدان برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در محل خانمی با هویت معلوم به مأموران مراجعه و با ارائه حکم جلب از دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان مدعی شد که فردی با هویت خداداد را که در سال 83 فرزندش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و متواری بوده را در پلیس راه مشاهده کرده است.

فرمانده انتظامی زاهدان بیان داشت: مأموران انتظامی زاهدان همچنین موفق شدند در مدت 24 ساعت گذشته تعداد هفت نفر سارق سابقه‌دار را دستگیر و روانه زندان کنند.

جعفری با بیان اینکه مأموران کلانتری‌های 13 و 15 زاهدان موفق شده‌اند دو دستگاه خودروی سرقتی را ظرف مدت کمتر از یک ساعت پس از سرقت کشف و تحویل مالباختگان دهند از شهروندان خواست خودروهای خود را به وسایل ایمنی و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول