اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

1160 خانه در روستاهای مرکزی بهار مقاوم‌سازی شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی شهرستان بهار گفت: تاکنون یک هزار و 160 باب منزل مسکونی در سطح روستاهای مرکزی شهرستان بهار با اخذ تسهیلات مقاوم‌سازی شده است.

1160 خانه در روستاهای مرکزی بهار مقاوم‌سازی شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، موسی شالبافان بعد از ظهر امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان بهار در محل فرمانداری، اظهار داشت: دهیاران برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت در سطح روستاها دارند و نیازسنجی‌ها را به عمل آورده و پروژه‌هایی را در سطح روستاها اجرایی می‌کنند که بر اساس نیاز مردم است.

وی اضافه کرد: اولویت بخش مرکزی توجه به دامپروری، کشاورزی، بهسازی و مقاوم‌سازی روستاهاست که با این مهم سطح درآمد روستاییان بالا رفته و ماندگاری را در روستاها ایجاد خواهیم کرد.

بخشدار مرکزی بهار ادامه داد: در بحث عمرانی هشت روستا به صورت کامل بهسازی شده، دو روستا جدول‌گذاری و سه روستا در دست اجراست و از 22 روستای این بخش 21 روستا دارای گاز است و یک روستای باقیمانده تا پایان سال گازرسانی می‌شود.

شالبافان اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 160 باب منزل مسکونی در سطح روستاها با اخذ تسهیلات مقاوم‌سازی شده است و در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در هفت روستا خانه عالم ساخته شده و در آنها روحانی مستقر است.

فرماندار بهار گفت: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به روستاها شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا روستاها را به توسعه برسانیم.

نصرت‌الله گلکارزاده ادامه داد: با توسعه روستاها به توسعه کشور دست خواهیم یافت که در همین راستا دهیاران در صف مقدم خدمت به مردم قرار دارند.

وی اظهار داشت: دهیاران باید مطالبات مردم را دریافت و در سطح روستاها در چارچوب قانونی عملیاتی کنند و همه باید تمام توان خود را برای انجام وظایف به کار گیریم.

فرماندار بهار اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال، دهیاران صنایع تولیدی را در سطح روستاها احیا کنند و خلاقیت در کارها داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول