اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی دامغان خبر داد

برگزاری مسابقات تیراندازی کارمندان در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دامغان از برگزاری مسابقات تیراندازی کارمندان در دامغان خبر داد.

برگزاری مسابقات تیراندازی کارمندان در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، سعید تقی‏پور افزود: مسابقه تیراندازی به همت اداره تربیت بدنی و با حضور 65 نفر از کارمندان ادارات در سالن تیراندازی شهید اسماعیل سلطانیه دامغان برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دامغان گفت: مسابقات تیراندازی کارمندان با حضور 65 نفر که به تفکیک 40 نفر برادران و 25 نفر از خواهران کارمند بودند، برگزار و از نفرات اول تا سوم تجلیل شد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه، گسترش فرهنگ تیراندازی با توجه به تاکیدات اسلام و ترویج هرچه بیشتر ورزش در بین کارمندان به ویژه برادران است.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دامغان بیان کرد: افزایش شور و نشاط، ارتقای توان رزمی و سطح سلامت کارمندان از مهم‏ترین اهداف این برنامه بوده است.

تقی‌پور نتایج به دست آمده از این مسابقات را این‏گونه اعلام کرد: میثم مظاهری و ابوالفضل ربیع‌زاده از نیروی انتظامی به ترتیب مقام اول و دوم و کاظم خطیبی از شرکت نفت رتبه سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: فاطمه عالمی‌نیا از نیروی انتظامی نفر اول، طاهره امینیان از دانشگاه آزاد اسلامی نفر دوم و سید عذرا امیراحمدی از دانشگاه دامغان رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دامغان بیان کرد: امید است این‏گونه مسابقات در پرتو عنایات الهی و رهنمودهای امام خامنه‌ای در جهت رشد و توسعه ورزش و اعتلای فرهنگ بسیج منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول