اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دومین آیین تجلیل از کارمندان نمونه محمودآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی محمودآباد با حضور مسئولان برگزار شد.

دومین آیین تجلیل از کارمندان نمونه محمودآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، دومین آیین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

بخشدار مرکزی محمودآباد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بیان داشت: دولت نهم و دهم مصداق بارز مهرورزی و خدمت صادقانه به مردم است.

روح الله علیزاده تصریح کرد: افتخاری بالاتر از این وجود ندارد که مقام معظم رهبری به این دولت مدال خدمت شایسته به مردم را می‌دهد و ما باید بر خود ببالیم که در چنین دولتی به مردم خدمت رسانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه همیشه حق با ارباب رجوع است، اذعان داشت: این هنر شماست که چگونه با مردم برخورد کنیم که شأن همه حفظ شود.

بخشدار مرکزی محمودآباد خاطرنشان کرد: باید قدردان فرصت خدمت‌رسانی در جامعه باشیم و از آن برای خود سکویی درست کنیم تا با نشان دادن لیاقت به مراتب عالی مدیریت برسیم.

علیزاده سعه صدر، رعایت شئون اخلاقی، وجدان کاری، خداترسی و دین محوری را لازمه کار یک کارمند دانست و ابراز داشت: اگر کارمندی این موارد و بسیاری از خصوصیات یک انسان مسلمان را رعایت کند، به طور حتم به مانند شما به عنوان کارمند نمونه در دستگاه خود و همچنین یک مسلمان واقعی نزد خداوند شمرده می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از مسئولان برگزار کننده این مراسم، یادآور شد: کار بسیار خوبی است که باید باشکوه‌تر و در سطحی گسترده‌تر در شهرستان برگزار شود که ما در بخشداری مرکزی آمادگی همکاری و مساعدت لازم را داریم.  

در ابتدای این آیین مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد با گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از حضور مسئولان در این مراسم بیان داشت: دومین سالی است که این توفیق نصیبمان شد تا از کارمندان نمونه دستگاه‌های شهرستان تجلیل به عمل آوریم.

محمد محتاطی ملاک انتخاب‌ها را بر اساس شایستگی و عملکرد مثبت کارمندان در دستگاه‌های خود و رضایت‌مندی مسئول آن دستگاه ارزیابی کرد و افزود: مدیران با دقت کافی این مهم را انجام دادند و ما امروز از این منتخبان تقدیر می‌کنیم.

وی تکریم ارباب رجوع ، گزارش دهی به هنگام، رعایت انضباط کاری، در نظر گرفتن سلسله مراتب اداری و پیشبرد اهداف سازمان خود را از گزینه‌های انتخاب و نظر سنجی دانست و گفت: برگزاری آیین تجلیل از کارمندان انگیزه را در بین دیگر کارکنان مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان ایجاد می‌کند تا خود را به این ملاک‌ها نزدیک کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول