اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

110 کارمند نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت 110 کارمند نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند.

110 کارمند نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، امام جمعه صومعه‌سرا بعد از ظهر امروز در جریان مراسم تجلیل از کارکنان نمونه این شهرستان در سالن همایش شهید بهشتی با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر مردان خداجوی واقعی در راه عزت و افتخار ملی بودند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی با بیان اینکه گسترش فرهنگ یاری به قشر محروم و نیازمند جامعه امری حیاتی است، افزود: احترام و یاری‌رسانی مخلصانه به ارباب رجوع وظیفه کارمندان و حق بزرگ مردم است.

وی با اشاره به روز کارمند و ارج گذاشتن به مقام کارمندان تصریح کرد: کارمندان اقشار مهمی در دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور محسوب می‌شوند که نگاه ملت به تلاش و پشتکار آنها معطوف است.

امام جمعه صومعه‌سرا، برپایی مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان شایسته و برتر را نوعی تشویق برای بهتر بودن و بیشتر تلاش کردن افراد در بدنه دستگاه‌های دولتی خواند و گفت: با تشویق یک همکار، کارمندان دیگر به فکر کسب مقام برتری در سال‌های بعد می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت یاد خدا و اطمینان از نظارت خداوند بر اعمال آدمی تصریح کرد: یاد خدا افراد را از صحنه‌های گناه و ارتکاب بدی‌ها دور می‌کند.

صدیقی با تاکید بر الگو پذیری کارمندان از شهیدان رجایی و باهنر، یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل استقامت، استمرار در خدمت، تلاش مضاعف، دین‌داری و ولایت‌مداری یک الگو و نمونه برای فعالان عرصه‌های دولتی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر در راه آرمان‌ها ملی، انقلابی و اسلامی گام برداشتند، اذعان کرد: پایداری نظام و انقلاب هدف اصلی شهیدان رجایی و باهنر بود.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به ضرورت عفت و حجاب و پاکدامنی در بدنه اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی، افزود: امر به معروف و نهی از منکر و پایبندی به اصل اهداف نظام و انقلاب رمز شکوفایی و پیشرفت کشور با همکاری دستگاه‌های دولتی است.

وی انسانیت را در گرو کار، تلاش و خدمت مجدانه به خلق عنوان کرد و متذکر شد: انسان‌ها در راستای میزان کار و حوزه فعالیتی خود مورد احترام هستند.

صدیقی ایجاد روحیه امید، تلاش، نشاط و تشویق مردم به مشارکت در امور مختلف، اعتلای مدیریت در نظام اداری، ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت و ترویج فرهنگ رفتاری و خدماتی شخصیت‌های راستین را از دیگر مزایای تجلیل از کارکنان و کارمندان شایسته و برتر اداره‌ها و نهادها ذکر کرد.

در مراسم مذکور از 110 کارمند نمونه دستگاه‌های دولتی صومعه‌سرا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول