اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

کارمندان رضایت مردم نسبت به نظام و انقلاب را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: کارمندان دولت باید با گشاده‌رویی و مهربانی با مردم برخورد کرده و رضایت آنها را نسبت به نظام و انقلاب فراهم کنند.

کارمندان رضایت مردم نسبت به نظام و انقلاب را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا عصر شنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: خادمان ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پایبند به ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی باشند تا موجب رضایت‌مندی مردم و تبیین آرمان‌های انقلاب و شهدا شوند.

وی با بیان اینکه کارکنان دولت باید همواره صادقانه در خدمت مردم باشند، افزود: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و مدیران و کارکنان دولت نیز باید همواره با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

امام جمعه آستارا با اشاره به راز ماندگاری خدمات دولت شهیدان رجایی و باهنر در نزد مردم ایران اسلامی تصریح کرد: مدیران و کارمندان دولت همواره باید پایبند به ارزش‌های اسلام و انقلاب باشند و در مدیریت و خدمت همواره رضایت خداوند و مردم را مدنظر قرار دهند.

وی برخورد کارمندان دولت با مردم را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و افزود: کارمندان دولت باید به گونه‌ای با مردم برخورد کنند که حس خوش‌بینی و رضایت مردم نسبت به نظام و انقلاب را فراهم کنند در غیر اینصورت موجب بدبینی مردم می‌شوند و در پیشگاه خداوند و مردم باید پاسخگو باشند.

فرماندار آستارا نیز در مراسم مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، آنها را الگوی خدمت خالصانه به مردم دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر از بطن انقلاب و از پاک‌ترین خدمتگزاران دولت بودند که با سادگی و تقوای خود الگوی بزرگی برای خدمتگزاران دولت محسوب می‌شوند.

کیوان اسدپور شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگوی خدمتگزاری در جامعه عنوان کرد و از مسئولان و کارکنان دولت خواست تا اخلاق و اعمال این دو شهید را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولت خدمتگزار و عدالت‌محور با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و شهدا و امام راحل همواره در خدمت مردم هستند، یادآور شد: امنیت و آرامشی که ما در ایران اسلامی از آن برخوردار هستیم حاصل برکات خون شهیدان و امام راحل و مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و همدلی مسئولان و مردم است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه همه ما باید پاسدار خون شهدا و رهرو راه ولایت فقیه باشیم، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی ملت با مسئولان نظام تاکید کرد.

نماینده مردم آستارا نیز در مراسم مذکور با اشاره به خدمات ارزشمند دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دلیل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر خدمت خالصانه و شبانه‌روزی آن بزرگواران برای مردم و کشور است که امیدواریم تمام مسئولان این شهیدان را الگوی خود قرار دهند.

صفر نعیمی با بیان اینکه مسئولان و مردم باید وحدت و یکپارچگی خود را برای همیشه حفظ کنند، افزود: دشمنان نظام و اسلام سعی دارند با ایجاد نفاق و یاس در بین مردم و مسئولان موجب بدبینی و عدم رضایت مردم از نظام شوند که با وحدت و همدلی مسئولان و با درایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب آرزوی خود را به گور می‌برند.

وی از مسئولان اداره‌ها و ارگان‌های دولتی خواست با سعه صدر و گشاده‌رویی با مردم برخورد کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس فرصت خدمت به مردم را بسیار کوتاه خواند و متذکر شد: مسئولان باید قدردان نعمتی باشند که خداوند در اختیار آنها گذاشته زیرا خادم مردم بودن یک نعمت ارزشمندی است.

وی با اشاره به خدمات خالصانه کارمندان دولت با کمترین امکانات خاطرنشان کرد: کارمندان دولت همواره باید تلاش کنند تا با اخلاق خوش و داشتن صبر کار مردم را در چارچوب قانون انجام دهند تا مردم نسبت به خدمات دولت احساس رضایت کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم جمعی از کارمندان نمونه دستگاه‌های دولتی شهرستان آستارا با اهدای لوح و هدایا مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول