اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کارمندان نمونه مینابی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 36 کارمند نمونه در میناب طی مراسمی با حضور مسئولان تجلیل شدند.

کارمندان نمونه مینابی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرماندار میناب ظهر امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو شخصیت اسلام‌شناس نام برد و اظهار داشت: شهید رجایی زجر کشیده قبل از انقلاب بود که همواره خود را مقلد امام امت و مطیع قانون می‌دانست.

عباس خدادادزاده با بیان برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید رجایی، ادامه داد: رجایی مدیری مخلص و مردی شیفته کار اصولی بود که در مدت کوتاه خدمت با برکت خود در تاریخ ماندگار شد.

وی از طرح شهید رجایی در کمیته امداد، جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر به عنوان یادگارهایی از شهید رجایی نام برد و اظهار داشت: اکنون شهید رجایی به معیار و شاخصی برای تجلیل از قشر خدمتگزار به مردم تبدیل شده است.

فرماندار میناب بیان داشت: همواره الطاف خفیه الهی در کنار رهبری پیامبرگونه امام راحل، شامل نظام اسلامی شده است وگرنه با موج ترورهایی که در اوایل پیروزی انقلاب توسط منافقین به راه افتاده بود اکنون خبری از انقلاب اسلامی نبود.

وی اضافه کرد: خیانت بنی‌صدر و عزل وی، حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و واقعه هشتم شهریور و شهادت رجایی و باهنر همه به نوعی از الطاف الهی بود که موجب شد تا درخت انقلاب تنومندتر شود.

فرماندار میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت‌های پس از انقلاب هر کدام به نسبت توانمندی خود خدمات مناسبی را به مردم ارائه کرده‌اند، ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم در ادامه خدمات 33 ساله نظام و انقلاب برجسته هستند و خدمات آنان ستودنی است.

وی گفت: احیای گفتمان امام خمینی (ره) از افتخارات دولت‌های نهم و دهم است و ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و استکبارستیزی در این دو دولت سرلوحه تمام امور است.

خدادادزاده عنوان کرد: در دهه‌ای که آن را دهه پیشرفت نام نهاده‌اند دولت‌مردان نظام اسلامی با تکیه بر دانش، همه عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده و راه شهیدان را طی می‌کنند.

وی افزود: با وجود همه مشکلات و توطئه‌های دشمنان و ایادی ظلم و ستم، سفرهای استانی، سهمیه‌بندی بنزین، افزایش پروژه‌های عمرانی، هدفمندسازی یارانه‌ها و سعه صدر و روحیه نقدپذیری از ویژگی‌های بارز دولت‌های نهم و دهم است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: پای‌بندی نظام به ارزش‌ها، دشمنی استکبار را به همراه دارد.

فرماندار میناب هم‌چنین برگزاری اجلاس غیر متعهدها و میزبانی آن را افتخاری برای ایران اسلامی دانست و گفت: با وجود هجمه وسیع تبلیغات ناجوانمردانه رسانه‌های قدرت‌طلب غربی حضور کشورهای عضو و شخصیت‌های برجسته در این اجلاس چشم‌گیر است.

خدادادزاده حرکت کشور در همه حوزه‌ها را رو به رشد و توأم با پیشرفت برشمرد و اضافه کرد: جشنواره شهید رجایی در واقع جشنواره خدمت، فرصت محک زدن مسئولان با شهید رجایی، آیینه تمام‌نمای خدمت و ارزیابی خدمات مسئولان به مردم است.

فرماندار میناب ادامه داد: اصلی‌ترین فعالیت امروز دشمن القای ناکارآمدی نظام اسلامی در بین مردم است که همه باید بکوشند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا توانایی‌های نظام را به جهان نشان دهند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که مردم، نظام اسلامی را با عملکرد مسئولان قیاس می‌کنند همه وظیفه دارند نسبت به جلب اعتماد مردم با خدمات‌رسانی شایسته تلاش کنند.

فرماندار میناب هم‌چنین ضعف نظارت را مشکل اساسی موجود در سیستم اداری این شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت: هر مسئول دستوری را که ابلاغ می‌کند از عملی شدن آن اطمینان پیدا کند و تا حصول نتیجه آن را مجدانه پی‌گیری کند.

وی اثربخشی، کارآیی در فرایند و روش‌ها، ارتقای رضایتمندی ارباب‌رجوع، ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی، برخورد با فساد اداری در حوزه کاری و توسعه دولت الکترونیک را شاخص انتخاب دستگاه‌های برتر عنوان کرد.

در این مراسم که در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد ضمن تجلیل از 36 کارمند نمونه، از مدیران دانشگاه پیام‌نور، صنعت، معدن و تجارت و کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب نیز به عنوان دستگاه‌های برتر شهرستان قدردانی شد.

هم‌چنین مدیران آب و فاضلاب شهری، بانک ملی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به عنوان مدیران برتر معرفی و از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول