اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر در مجلس شورای اسلامی:

کارمندان با انگیزه الهی به فرامین رهبری عمل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارمندان در راستای عملیاتی کردن فرامین و منویات مقام معظم رهبری باید انگیزه الهی را در دستور کار خود قرار دهند.

کارمندان با انگیزه الهی به فرامین رهبری عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمل به فرامین رهبری فرزانه انقلاب و عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی به عنوان بستر پیشرفت و شکوفایی کشور باید با انگیزه‎های الهی و امانت‎داری و خدمت‎رسانی به مردم همراه باشد.

وی افزود: همگان باید شکرگزار پروردگار باشند که می‎توانند خاطری را شاد کنند، غمی را بزدایند و مظلومی را یاور باشند و اینگونه زمینه رشد و تعالی خود را فراهم کنند.

احمدی با قدردانی از خدمات ارزنده کارمندان ادامه داد: روز کارمند فرصت مغتنمی برای تجلیل از انسان‎های شایسته‎ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: روز کارمند، زمان یادآوری خدمات، ایثار و ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بخش مهم و اساسی اداره کشور بر دوش آنان قرار دارد.

احمدی خاطر نشان کرد: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است کارمندان به عنوان بارزترین سرمایه انسانی کارآمد باید دستورات ایشان را سرلوحه عمل قرار دهند.

وی اظهار داشت: باید همه همت و تلاش کارمندان گشایش گره‎های زندگی انسان‎ها، رفع مشکلات آنان و ایجاد آرامش در جامعه باشد.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب اطمینان دارم که کارمندان شریف استان بوشهر تمام تلاش خود را برای انجام وظیفه شغلی و مسئولیت‎های قانونی، حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار می‎گیرند.

احمدی اضافه کرد: بدون شک کارمندان وجدان کاری، عدالت، امانت‎داری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده‎اند و ارزش‎های دینی، انسانی و قوانین و مقررات را در انجام فعالیت‎های سازمانی و اداری رعایت نکرده و در همه حال به احکام الهی، قانون اساسی و منشور اخلاقی پایبند هستند.

وی تاکید کرد: از این‌رو روز کارمند را به تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش تبریک عرض می‎کنم و پیروزی و سربلندی را برای همگان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول