اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه کشاورزان و باغداران مازندران:

مالیاتی‌ها باغداران را جزو کشاورزان محسوب ‌کنند/آماده حضور در بازارهای جهانی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه کشاورزان و باغداران مازندران گفت: اداره مالیاتی باغداران را جزء کشاورزان محسوب نمی‌کند.

مالیاتی‌ها باغداران را جزو کشاورزان محسوب ‌کنند/آماده حضور در بازارهای جهانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی شعبانی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای جهاد کشاورزی مازندران که با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور برگزار شد، اظهار داشت: اتحادیه باغداران مازندران با در اختیار داشتن حدود 114 هزار  هکتار زمین‌ها‌ی باغی کشور رتبه اول تولید مرکبات کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به تولید حدود یک میلیون و 850 هزار تن مرکبات توسط این اتحادیه خاطرنشان کرد: توان تولید این اتحادیه در حدی است که امکان حضور در بازارهای خارجی را دارد.

مدیرعامل اتحادیه کشاورزان و باغداران مازندران در ادامه با اشاره به کیفیت بالای محصول کیوی مازندران خاطرنشان کرد: طرح ذخیره‌سازی مرکبات به محوریت مازندران موفق عمل کرد و استفاده از این طرح به پایداری تولید مرکبات در مازندران کمک کرد.

این مسئول مهم‌ترین مشکل حال حاضر اتحادیه باغداران مازندران را عدم توسعه بخش حمل و نقل مازندران عنوان کرد و بیان داشت: برای ارسال محصولات به خارج از کشور نیاز به حمایت جدی دولت داریم.

شعبانی دیگر مشکل اتحادیه باغداران مازندران را پرداخت سود وام با بهره‌های نسبتا بالا عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر برای پویایی فعالیت اتحادیه باغداران سود کلانی را به بانک‌ها پرداخت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برای توسعه کشاورزی در مازندران نیاز داریم که صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی فعال شود و این صندوق نیاز به افزایش سرمایه دارد.

مدیرعامل اتحادیه کشاورزان و باغداران مازندران در ادامه پرداخت مالیات را دیگر دغدغه جدی کشاورزان این بخش عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به معافیت قانونی که در این بخش وجود دارد اداره مالیاتی باغداران را جزء کشاورزان محسوب نمی‌کند.

وی اضافه کرد: برای اثبات این قضیه بخش وسیعی از وقت و انرژی ما در اداره مالیاتی صرف می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه کشاورزان و باغداران مازندران با اشاره به اضافه شدن نام کشاورزی به ابتدای نام اتحادیه باغداران بیان داشت: اضافه شدن نام کشاورزی به ابتدای نام باغداران برای متوجه شدن سازمان‌های مالیاتی انجام شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول