اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز مبارزه با استعمار پیر

محل شهادت رئیسعلی دلواری گلباران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: 12 شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس، تپه رشادت، محل شهادت رئیسعلی دلواری توسط بالگرد گلباران خواهد شد.

محل شهادت رئیسعلی دلواری گلباران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نصرالله شفیعی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری روز مبارزه با استعمار با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت رسانه‎ها برای اطلا‎ع‎رسانی مناسب این روز استفاده کنیم اظهار داشت: رسانه‏ها برای انعکاس و اطلاع‎رسانی برنامه‎ها و اقدامات روز گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار همت کنند.

وی ادامه داد: شهید رئیسعلی دلواری نماد مبارزه با استعمار و استکبار است و 12 شهریور سالروز شهادت وی به نام روز ملی مبارزه با استعمار نامگذاری شده است.

شفیعی بیان کرد: به همین مناسبت برای بزرگداشت این روز در بوشهر برنامه‎هایی با حضور سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر و سایر مدیران و مسئولان استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: صبح روز یکشنبه 12 شهریور همایش بزرگداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و مبارزه با استعمار با حضور مقامات استانی و محلی در سالن ورزشی بخش دلوار برگزار می‎شود.

شفیعی خاطر نشان کرد: همچنین در این روز منزل رئیسعلی دلواری، تپه رشادت، محل شهادت و مبارزات وی و همرزمانش توسط بالگرد گلباران خواهد شد.

وی اضافه کرد: بعد از ظهر روز 12 شهریور نیز همایش گرامیداشت سالروز شهادت این شهید بزرگوار با حضور و سخنرانی سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه، امام جمعه و استاندار بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‎شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تلاش کرده‎ایم با پیش‌بینی برنامه‎های مناسب، سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار را متناسب با شأن این شهید و مردم استان بوشهر گرامی بداریم.

شفیعی تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه‎ها علاوه بر گرامیداشت روز مبارزه با استعمار، بزرگداشت و تبیین شخصیت و مبارزات مردی است که در تاریخ و فرهنگ ملی و مذهبی ما نماد رشادت، دلیری و تبعیت از روحانیت است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول