اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان آذربایجان‌شرقی:

راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندان آذربایجان‌شرقی گفت: راه شهدا راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهداست.

راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای کارمندی سپاه عاشورا ضمن بزرگداشت 330 شهید کارمند استان اظهار کرد: شهدا درس‌آموز مکتب عاشورا بودند و با نثار جان خود زیباترین و ماندگارترین حماسه همیشه جاوید را رقم زدند.

وی افزود: شهادت 330 شهید کارمند استان آذربایجان‌شرقی مدال افتخار همیشگی بر کارمندان دولت در این استان است و این شهدا ستارگان درخشانی هستند که راه سعادت و رستگاری را بر انسان‌های آزاده همواره نشان می‌دهند.

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای کارمندی سپاه عاشورا تاکید کرد: راه شهدا راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهداست و شهدا با الهام از نهضت جاوید کربلا توانسته‌اند عاشقانه از اسلام و قرآن دفاع کنند و ثمره این ایثارها و جانفشانی‌ها بیداری اسلامی امت اسلام در جهان است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران سرمشق و الگوی جهانی برای مردم آزاد جهان هستند که ایستادگی ملت‌ها در برابر ظالمان و زورگویان ثمره خون شهدای غیرت‌آفرین ایران اسلامی است.

رضوانی با بیان اینکه کارمندان دولت در استان آذربایجان‌شرقی نقش مهمی در دفاع مقدس داشته‌اند، تاکید کرد: با نگرش به آمار شهدای کارمندی استان آذربایجان‌شرقی نقش‌آفرینی و حضور موثر این قشر در جبهه‌های نبرد نمایان می‌شود.

وی در ارتباط  با اهداف انجام این یادواره گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خصوصاً سازمان‌های جدید با ایثار و شهادت در جامعه مخصوصاً سازمان‌ها و ادارات نقش سیره شهدا و آشنایی نسل جدید با ایثار و فداکاری شهدا از اهداف اصلی این یادواره‌ها است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

وی با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان داشت: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

رضوانی با اشاره به مسئولیت همگان در قبال شهدا تصریح کرد: ادامه راه شهیدان، ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان است.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی و اصل جامعه به ویژه جوانان است و باید همگان برای احیای آن تلاش کنند.

رضوانی متذکر شد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک الگو برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسب این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما منتقل شود و این فرهنگ برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول