اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: معرفی شهدای دانش‌آموز به نسل جوان امری ضروری است و در این راستا از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد.

از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدکاظم پورامینی امروز در حاشیه آغاز به کار سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشوری در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای استفاده خانواده‌های ایثارگران و شهدا با 300 مرکز آموزشی و فرهنگی قرارداد همکاری منعقد شد.

وی با اشاره به رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قم، هماهنگی‌های لازم در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در استان قم به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه استان قم 5 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است تاکید کرد: از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد.

پورامینی به برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در راستای حمایت از خانواده‌های ایثارگران و شهدا اشاره و بیان کرد: در طول سال‌های گذشته برنامه‌های گوناگونی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد.

وی انعقاد قرارداد با 300 مرکز آموزشی و فرهنگی را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برای رفاه خانواده شهدا و جانبازان در بهره گرفتن از اوقات فراغت در نظر گرفته است.

پورامینی با اشاره به تجلیل از پدر شهید فهمیده در حاشیه این مسابقات گفت: تکریم از خانواده‌های شهدا و معرفی شهدای دانش‌آموز به عنوان الگو برای نسل جوان جامعه ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: در سیزدهمین دوره از مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور پنج گروه از فرزندان و خانواده شهدا حضور دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول