اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اخبار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان-2/

نمایش‌های برگزیده تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک اعلام شد

خبرگزاری فارس: اسامی نمایش‌های برگزیده تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اعلام شد.

نمایش‌های برگزیده تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اسامی نمایش‌های برگزیده بخش مسابقه تئاتر خیابانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد و بر این اساس هنرمندان استان همدان با پنج نمایش در کنار پنج گروه نمایش خیابانی دیگر از سراسر کشور در این جشنواره حضور خواهند داشت.

هیئت انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 10 نمایش خیابانی منتخب برای شرکت در جشنواره را معرفی کرد.

هیئت انتخاب متشکل از حسین عاطفی، مجید امرایی و اتابک نادری با ارزیابی و بازبینی طرح‌های برگزیده، 10 نمایش را برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی کرد.

بر این اساس نمایش‌های اسطوره بچه‌های ایران به کارگردانی نرگس خاک‌کار از ملایر، قصه‌های ننه متل به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان، اون پایین آنتن نمیده به کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی از کرج، ماشین اسباب بازی به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر، زندگی در اعماق اقیانوس به کارگردانی زهرا مریدی از تهران، یک دنیای کودکانه به کارگردانی امیرحسین شفیعی از ورامین، بیگانگان در شهر به کارگردانی فؤاد ابراهیمیان از همدان، بهار اومد به کارگردانی اصغر گروسی از نظرآباد، گردان آب‌نبات چوبی به کارگردانی ابراهیم رحیمی از تهران، مبارک و عروس باران به کارگردانی حامد ترابی از همدان به عنوان نمایش‌های منتخب معرفی شده‌اند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول