اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان خبر داد

برگزاری کنگره ملی امام حسن مجتبی(ع) در همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری کنگره ملی امام حسن مجتبی(ع) در ماه‌های محرم و صفر در همدان خبر داد.

برگزاری کنگره ملی امام حسن مجتبی(ع) در همدان

حجت‌الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برگزاری کنگره امامان معصوم(ع) از برنامه‌های شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه و از اولویت‌های سرپرست این سازمان است، از برگزاری کنگره ملی امام حسن مجتبی(ع) به میزبانی همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره‌های امامان معصوم(ع) دارای ساختارهای ویژه‌ای در استان است، گفت: اعضای برگزاری این کنگره نماینده تام‌الاختیار استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیرکل اوقاف و مسئول فرهنگی استان هستند البته از مجموعه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات نیز نماینده داریم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه در راستای برگزاری کنگره ملی امام حسن مجتبی(ع) در همدان کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است، افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته نظارت و ارزیابی بر اجرای کنگره و کمیته علمی که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل شده از جمله این کمیته‌هاست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال تعیین موضوعات فراخوان مقاله در کنگره هستیم، عنوان کرد: این نخستین گام در راستای برگزاری کنگره است.

به گفته احمدوند، نقش ائمه اطهار(ع) فقط در زمان خودشان که محدود نمی‌شود بلکه اثرات مثبت و مهم آن در همه شئونات زندگی جاری و ساری می‌شود که با این وصف برگزاری کنگره امامان معصوم(ع) گامی مؤثر در این راستا است.

وی ابراز کرد: در نظر داریم از پژوهشگران و محققان فعال در استان همدان در راستای ارائه مقالات دعوت به عمل آوریم تا بر این اساس جایگاهی برای استان تعریف شود و کنگره‌های ما از مقالات علمی پژوهشگران و محققانی که وزین هستند، خالی نشود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز فراخوان برگزاری کنگره امام حسن مجتبی(ع)، خاطرنشان کرد: هدف بر برگزاری این کنگره در ایام محرم و صفر امسال است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول