اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیر کل در امور بقاع و اماکن متبرکه استان البرز:

دارالشفاء امامزاده حسن (ع) کرج به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مشاور مدیر کل در امور بقاع و اماکن متبرکه استان البرز از بهره‌برداری دارالشفاء امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج در هفته وقف خبر داد.

دارالشفاء امامزاده حسن (ع) کرج به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، ولی‌الله سعیدآبادی اظهار داشت: این دارالشفاء در جنب امامزاده حسن (ع) و با کمک خیرین، کمک‌ها و نذورات مردم به امامزاده و کمک اداره اوقاف برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و تبدیل بقاء و امامزادگان به قطب فرهنگی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: این دارالشفاء در مکانی به مساحت 440 متر مربع در دو طبقه مجزا شامل یک طبقه مختص ویزیت پزشکان متخصص و طبق فوقانی شامل آزمایشگاه است.

این مسئول گفت: در این دارالشفاء خدمات دندانپزشکی، اطفال، بزرگسالان و مشاوره پزشکی به مردم شهرستان کرج و زوار انجام می‌شود.

سعیدآبادی یادآور شد: این دارالشفاء طرف قرارداد با تمامی بیمه‌ها اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و ... است.

وی اذعان داشت: کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز و خانواده‌های آنان نیز می‌توانند با تسهیلات ویژه از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول