اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

صلح امام حسن (ع) مبارزه تمام عیار با نظام فاسد بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: صلح امام حسن (ع) مبارزه تمام عیار است و چهره نفاق با عدم پایبندی به این صلح‌نامه افشا ‌شد.

صلح امام حسن (ع) مبارزه تمام عیار با نظام فاسد بود

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امام حسن (ع) در زمینه اخلاق، رفتار، گفتار، کردار، منش و معاشرت مشابه پیامبر اکرم (ص) است.

وی خاطر نشان کرد: امام حسن مجتبی (ع) در زمینه اخلاق، کرامت، بخشندگی و جود بی‌نظیر است و هر کسی خواسته‌ای از این امام بزرگوار بخواهد پاسخ مثبت می‌گیرد و از درگاه وی ناامید برنمی‌گردد.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه اخلاق کریمانه امام حسن مجتبی (ع) باید برای همه ما الگو باشد گفت: باید به همنوعان توجه ویژه کرده و بدانیم آنچه از اموال خود بخشش ‌کنیم، چند برابرش را دریافت می‌کنیم.

وی عنوان داشت: در حقیقت صلح امام حسن (ع) مبارزه تمام عیار و صلح مقتدرانه است و چهره نفاق با عدم پایبندی به این صلح‌نامه افشا می‌شود.

موسوی با بیان اینکه صلح امام حسن (ع) استراتژی معنادار است گفت: این امام بزرگوار با این صلح سبب عزت‌مندی و بقای دین شد.

وی یادآور شد: امام حسن (ع) چهره کامل انسانیت از نظر اخلاق، تقوا، عبودیت، وفاداری، پایبندی، تعهد، کمک به همنوعان و فقرا و فریادرسی از آنهاست.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کریم اهل بیت (ع) را یکی از القاب امام حسن (ع) ذکر کرد و گفت: امام حسن (ع) به دلیل بخشش و کرامت به کریم اهل بیت (ع) معروف شده و این ویژگی در تمام ابعاد زندگی ایشان قابل مشاهده است.

وی توجه به سیره پیشوای دوم شیعیان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ماه رمضان ماهی است که کمک به فقرا و همنوع سفارش شده، بنابراین باید در این ماه به یاد مستمندان و فقیران باشیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول