اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهید چگینی خار چشم منافقان

سی و یکمین بزرگداشت شهید چگینی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سی و یکمین بزرگداشت شهید معلم قدرت‌الله چگینی با حضور مسئولان و همرزمان این شهید بزرگوار در قزوین برپا شد.

سی و یکمین بزرگداشت شهید چگینی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سی و یکمین بزرگداشت شهید معلم قدرت‌الله چگینی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد واقع در میدان میرعماد برگزار شد.

دوازدهم شهریور ماه سالگرد شهید قدرت‌الله چگینی بود که به همین مناسبت دوستان و همرزمان این شهید بزرگوار در سی و یکمین بزرگداشت شهید معلم قدرت‌الله چگینی گرد هم آمدند تا با یاد خاطرات، سیره عملی این شهید را برای جوانان بازگو کنند.

این مراسم با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان ارشد استانی از جمله نماینده ولی فقیه در قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قزوین، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین برپا شد.

در این بزرگداشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و مدیرعامل مؤسسه نبوی استان قزوین سخنرانی کردند.

دوستان و همرزمان شهید معلم قدرت‌الله چگینی در سی و یکمین بزرگداشت این شهید بزرگوار خاطراتی از ایشان را بازگو کردند و با گفتن این خاطرات به چگونگی زندگی کردن این شهید معلم در طول زندگیشان اشاره کردند.

شهید معلم قدرت‌الله چگینی به دست منافقین کوردل به شهادت رسید که با بازگو کردن نحوه شهادت ایشان در سی و یکمین بزرگداشت شهید معلم قدرت‌الله چگینی یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول