اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین خبر داد

اجرای 3 نمایش از خمین در جشنواره یاقوت‌های سرخ ساوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین از اجرای سه نمایش از گروه‌های نمایش این شهرستان در جشنواره استانی یاقوت‌های سرخ ساوه خبر داد.

اجرای 3 نمایش از خمین در جشنواره یاقوت‌های سرخ ساوه

حجت‌الله فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشنواره استانی یاقوت‌های سرخ ساوه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساوه برگزار می‌شود که نمایش‌‌های گروه نمایشی تن‌ها، عشاق و میم برای شرکت در این جشنواره پذیرفته شده‌اند.

وی تصریح کرد: گروه‌های نمایشی انجمن نمایش خمین در تابستان امسال به منظور حضور در جشنواره‌های مختلف در سالن کوثر اداره ارشاد به تمرین می‌پردازند و خود را برای حضور در جشنواره‌هایی چون جشنواره فجر، یاقوت‌های سرخ، جشنواره دو سالانه بسیج هنرمندان، جشنواره تئاتر کودک همدان و همایش تئاتر خمین آماده کرده‌اند.

به گفته وی نمایش همه آن چیزی که می‌خواستید در مورد جنگ بدانید اما جرأت گفتنش را نداشتید به کارگردانی مهدی خسروی و نویسندگی رضا بهشتی، نمایش هفت کوپه از یک قطار به کارگردانی سینا بهشتی و نویسندگی حسین زراعی، نمایش کمدی بحران به کارگردانی و نویسندگی سینا بهشتی، نمایش کمدی خاله سوسکه به کارگردانی و نویسندگی محمدجواد طاهری، توبه آخر به کارگردانی عادل کوچکی و نویسندگی میثم سرآبادانی، کجا ممکن است پیدایش کنیم به کارگردانی رضا عباسی و حمید عرب و نویسندگی رضا بهشتی، نمایش خیمه شب بازی به کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل قربانی و سفرنامه مرجان به کارگردانی سینا بهشتی و نویسندگی مهدی خسروی و محمد چرمشیر از جمله نمایش‌های انجمن نمایش خمین هستند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول