اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین جشنواره نمایش‌های کمدی خبر داد

اعلام متون پذیرفته شده در سومین جشنواره نمایش‌های کمدی

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره نمایش‌های کمدی گفت: متون پذیرفته شده در سومین جشنواره نمایش‌های کمدی اعلام شد.

اعلام متون پذیرفته شده در سومین جشنواره نمایش‌های کمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی تالار هنر اصفهان، میثم بکتاشیان با اشاره به اعلام نتایج بازخوانی سومین جشنواره نمایش‌های کمدی اظهار کرد: بر اساس نظر هیئت بازخوانی از بین 133 متن ارائه شده به دبیرخانه جشنواره برای شرکت در بخش صحنه‌ای، 44 متن برای شرکت در مرحله بازبینی انتخاب شده‌اند که شرکت کنندگان می‌توانند برای مشاهده متون پذیرفته شده به وبلاگ تالار هنر به آدرس www.talarhonar-esf.blogfa.com مراجعه و یا با شماره تماس 5660881 تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: پذیرفتن نهایی متون ارائه شده منوط به ارائه مجوز از نویسنده نمایشنامه است و در صورت عدم ارائه مجوز متن مورد نظر از لیست متون پذیرفته شده حذف می‌شود.

دبیر سومین جشنواره نمایش‌های کمدی درباره هماهنگی مکان تمرین گروه‌های نمایشی که متن آنها در جشنواره پذیرفته شده، گفت: تمام گروه‌های نمایشی که متون آنها در جشنواره پذیرفته شده است می‌توانند از تاریخ 26 تیرماه با مراجعه به امور آفرینش و اجرای تالار هنر نسبت به تعیین زمان و مکان تمرین خود در تالار هنر اقدام نمایند.

وی با بر شمردن نمایشنامه‌های بخش نمایشنامه خوانی جشنواره اظهار کرد: نمایشنامه‌های «پوف» نوشته لین ناتیج، «پیش از صبحانه» نوشته یوجین اونیل، «مضرات دخانیات» و «بازیگر تراژدی علی رغم میل خود»  نوشته‌های آنتوان چخوف، «روز از نو، روزی از نو» نوشته داریو فو و «مادام کامیون» نوشته محمد چرم شیر نمایشنامه‌هایی هستند که برای خوانش در بخش نمایشنامه خوانی جشنواره انتخاب شده‌اند و شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند در صورت عدم دسترسی به متون نامبرده با مراجعه به تالار هنر متون را دریافت کنند.

بکتاشیان با بیان اینکه زمان بازبینی جشنواره اوایل شهریورماه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: زمان باز شنوایی برای بخش نمایشنامه خوانی یکم لغایت سوم شهریور ماه سال جاری است.

وی با اشاره به اسامی هیئت بازخوانی جشنواره تصریح کرد: هیئت بازخوان جشنواره متشکل از آقایان جمشید خانیان و سعید محسنی و مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، آقای سلطان آقایی بوده است.       

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول