اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر ایفای نقش زهرا در نمایش "قطار جنوب"

زنده‌یاد جهانگیری بازیگر برتر جشنواره نمایش‌های رادیویی شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خلیج فارس از اختصاص عنوان نخست بهترین بازیگر زن جشنواره نمایش‌های رادیویی به زنده‌یاد صدیقه جهانگیری مجری و بازیگر توانمند هرمزگانی خبر داد.

زنده‌یاد جهانگیری بازیگر برتر جشنواره نمایش‌های رادیویی شد

عبدالحمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه زنده‌یاد بانو جهانگیری به عنوان نیرویی توانا در صدا و سیما شناخته می‌شد، اظهار داشت: نمایش رادیویی قطار جنوب اثر ارسالی صدا و سیمای خلیج فارس با موضوع دفاع مقدس در سومین جشنواره نمایش‌های رادیویی که در چهار بخش اصلی، ویژه، تجربه‌های نو و مقاله برگزار شد، شرکت کرد.

این مسئول ادامه داد: زنده‌یاد صدیقه جهانگیری در طول حیات هنری خود در صدا و سیمای خلیج فارس در چند جشنواره ملی، منطقه‌ای و استانی مقام‌های برتر را از آن خود کرده بود.

وی با بیان اینکه زنده‌‌یاد جهانگیری در این نمایش نقش "زهرا" را ایفا می‌کرد، افزود: در این جشنواره رتبه نخست بهترین بازیگر زن به خاطر ایفای نقش یاد شده، به هنرمند فقید زنده‌یاد صدیقه جهانگیری اختصاص داده شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خلیج فارس با اشاره به نحوه و شکل برگزاری جشنواره نمایش‌های رادیویی در این راستا گفت: این دور از جشنواره که به عنوان سومین دوره برگزار شد، با داوری برای 290 نمایش ارسالی و شرکت کننده در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود به تولیدات و آثار جدید در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اشاره کرد و افزود: یکی از تولیدات قابل توجه که به مرحله تدوین رسیده، بچه‌های ساحل نام دارد.

وی ادامه داد: با اتمام تصویربرداری این سریال که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمود شاکری در دست ساخت بوده، تدوین آن طی روزهای گذشته آغاز شده است.

به گفته حمیدی، این سریال در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای و به سفارش صدا و سیمای خلیج فارس در دست تهیه و تولید است که مراحل ضبط آن در چهار لوکیشن در محله‌های مختلف شهر بندرعباس طراحی و تصویربرداری شده است.

حمیدی با بیان اینکه کار ساخت این سریال از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: بچه‌های ساحل، داستان نوجوانی به نام قاسم و عده‌ای از جوانان است که برای راه‌اندازی یک موسسه فرهنگی با هدف برگزاری مراسم تعزیه در محله خود تلاش می‌کنند.

وی با بیان ادامه داستان این سریال اضافه کرد: در این بین عده‌ای به دلیل ضعف مبانی اعتقادی مانع انجام کار هستند ولی تلاش و پشتکار بچه‌های محله به گونه‌ای است که دیدگاه و نگرش این افراد نسبت به برگزاری مراسم تعزیه تغییر می‌کند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول