اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

کارنامه خدمتگزاری دولت نهم و دهم قابل قبول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‎های نهم و دهم توانسته است در عرصه خدمتگزاری به مردم کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

کارنامه خدمتگزاری دولت نهم و دهم قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: دولت با رویکرد مثبت و تلاش‎های شبانه‎روزی نمره خوبی در زمینه خدمتگزاری گرفته است و امیدواریم با رفع نواقص و ضعف‎ها و تقویت نقاط قوت زمینه رفاه و امنیت هر چه بیشتر مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه باید به گونه‎ای اقدام شود که زمینه به دست گرفتن قدرت توسط مردم در عرصه اجرا در دولت آینده نیز فراهم شود بیان کرد: همه توانمندی‎ها در راستای خدمت به مردم و جلب رضایت آنان فراهم است و فقط با مدیریت کارآمد و با روحیه خدمتگزاری بی‎منت می‎توان از این ظرفیت‎ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید از نعمت‌های فراوانی که در استان بوشهر وجود دارد برای دستیابی این استان به جایگاه واقعی خود بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‎ها و کارهای زیادی در استان بوشهر در این راستا شده اما تا تحقق اهداف نظام و خدمتگزاری ارزشمند و بالا به مردم فاصله زیادی داریم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران با همفکری و همکاری و همراهی راهکارهای مناسبی در این زمینه بیابند که اگر با برنامه‎ریزی و نگاه قانونی و درک حقیقی موقعیت پیرامون تلاش کنیم مشکلات حل شود و الگوی مناسبی در این زمینه ارائه می‌دهیم.

جمیری افزود: دولت دهم همواره به‌عنوان نمونه مکتب ساده‎زیستی مطرح شده و می‎تواند برای همه دولت‎ها الگو و اسوه باشد.

وی با بیان اینکه قرار نیست در هفته دولت هر دولتی بنا بر سلیقه خود اقدام کند اضافه کرد: رجایی با روش و منش امام راحل و مقام معظم رهبری خود را به‌عنوان الگو معرفی کرد و مردم این امور را خیلی خوب تشخیص می‎دهند که کدام دولت توانسته است خدمتگزار خوبی باشد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول