اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش نیروی انتظامی صورت گرفت

دستگیری توزیع‌کننده مواد مخدر در خلخال

خبرگزاری فارس: با اقدام ماموران انتظامی شهرستان خلخال توزیع‌کننده مواد مخدر با سه کیلو تریاک دستگیر شد.

دستگیری توزیع‌کننده مواد مخدر در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،  فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای دریافت گزارش‌های مردمی از تحرک یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در منطقه مطلع و اقدامات گسترده‌ای را آغاز کردند.

حسین بهمنی خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی متهم و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی‌های اولیه با مقامات قضایی را انجام و در یک مرحله عملیات موفقیت‌آمیز موفق به دستگیری متهم شدند.

وی یادآور شد: در بازرسی از محل سکونت فرد دستگیرشده سه کیلوگرم تریاک همراه با آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال اعتیاد و مواد مخدر را بستر آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: مواد مخدر بستر و زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و اگر به هوش نباشیم این بلای خانمانسوز می‌تواند جوانان را براحتی از ما بگیرد.

همچنین بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،با اجرای طرح پیشگیری از سرقت در شهرستان مشگین شهر 11 سارق دستگیر و 12 فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر در این خصوص بیان داشت: این طرح که به مدت پنج روز در منطقه اجرا شد نیروهای عمل‌کننده متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی، کلانتری و فرماندهی انتظامی بخش ارشق موفق شدند 11 سارق را که بیشتر آنان سابقه‌دار بودند را  دستگیر کنند.

رضا اصلانی‌فر گفت: در تحقیقات به عمل آمده سارقان دستگیرشده به 12 فقره سرقت شامل اماکن خصوصی، سیم کابل برق، منزل، احشام و تعدادی سرقت مختلف اعتراف کردند که در این رابطه بسیاری از اموال مسروقه از سارقان کشف و به صاحبان اصلی آنها تحویل شد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول