اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه اعلام کرد

اختصاص 2 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: امسال 2 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس استان کرمانشاه اختصاص داده‌ایم‌.

اختصاص 2 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی امروز در حضور وزیر آموزش و پرورش و فرهنگیان کرمانشاهی در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیمه طلایی فرهنگیان و هوشمندسازی مدارس کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که در دولت عدالت‌محور انجام گرفته است.

هاشمی با اشاره به هوشمند‌سازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: امسال دو میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس استان اختصاص داده‌ایم‌.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه استانی است که به‌دلیل درگیر بودن با 8 سال جنگ تحمیلی نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولان کشوری است گفت: در بحث هوشمند‌سازی مدارس اگر برابر اختصاص اعتبار استانی از سوی وزارت آموزش و پرورش مبلغی نیز اختصاص داده شود هوشمند‌سازی مدارس استان کرمانشاه به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: نیازمند اعتبار ویژه‌ای برای بسترسازی ورزش در سطح مدارس هستیم چراکه دانش‌آموزان کرمانشاهی دارای استعدادهای سرشاری هستند که این مسئله توجه بیشتر مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال تراکم دانش‌آموزان در کلاس درسی برابر با میانگین کشوری است افزود: در سال تحصیلی جدید تراکم دانش‌آموزان 24 نفر در هر کلاس است که این رقم برابر با میانگین کشوری است.

وی گفت: سه هزار و 228 مدرسه با 13 هزار و 392 کلاس در استان کرمانشاه وجود دارد که امسال 88 درصد از این تعداد پایه ثابت صبح هستند.

امینی در پایان با اشاره به اینکه دو هزار و 500 کلاس در استان کرمانشاه آماده پذیرش دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی است گفت: برای برگزاری پایه ششم ابتدایی شش هزار معلم دوره‌های لازم را دیده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول