اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ستاد پروژه مهر استان فعالیت خود را در اردبیل آغاز کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز به کار ستاد پروژه مهر استان اردبیل با پنج کمیته کاری برای آماده‌سازی مدارس خبر داد.

ستاد پروژه مهر استان فعالیت خود را در اردبیل آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در گردهمایی کارشناسان توسعه مدارس و مراکز آموزش غیردولتی اردبیل اظهار داشت: ستاد پروژه مهر استان اردبیل با پنج کمیته کاری برای آماده‌سازی مدارس از لحاظ سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی و پرورشی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ با فعالیت فرهنگی و دیوار نوشته‌های علمی و تربیتی، طرح استفاده از نیروهای کار معین برای نظافت عمومی مدارس، ثبت نام دانش آموزان، تدوین برنامه هفتگی مدارس، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این ستاد با تشکیل جلسات تخصصی تمهیدات لازم را برای بازگشایی با نشاط مدارس انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: به محض ابلاغ تشکیل ستاد پروژه مهر، کمیته‌های پنج گانه در استان تشکیل و  با برنامه‌ریزی و هماهنگی کلیه فعالیت‌ها، تمهید مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس با اولویت تحقق اهداف سند تحول بنیادین، استقرار ساختار نظام 3-3-6 به خصوص پایه ششم ابتدایی و توسعه متوازن در آموزش متوسطه، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی برای بررسی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت صورت پذیرفته که مهمترین اقدامات مربوط در این زمینه به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.

محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مرحله دوم مانور بازگشایی مدارس20 شهریور ماه به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت آمادگی مدارس برای آغاز بهار تعلیم و تربیت در اول مهر در استان اردبیل برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این مانور از ابتکارات استان اردبیل در سطح کشور بوده و به عنوان الگو در برنامه‌های وزارت متبوع برای اجرا در استان‌های دیگر نیز لحاظ شده است و امسال نیز با هماهنگی مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق قرار است با دعوت از فرمانداران و بخشداران این مانور برگزار شود تا ضمن مشاهده آمادگی آموزشگاه‌ها، در جریان امور و کاستی‌های احتمالی مدارس قرار گیرند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول