اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان اعلام کرد

آمادگی 45 هزار فرهنگی کرمان برای اجرای نظام جدید آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 45 هزار فرهنگی در سراسر استان کرمان بر اجرای این سند کمر همت را بسته و آمادگی کامل خود را اعلام کرده‌اند.

آمادگی 45 هزار فرهنگی کرمان برای اجرای نظام جدید آموزشی

ابراهیم شیخ‌بهائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اظهار داشت: سند تحول بنیادین افق تازه‌ای را ترسیم کرده تا با اجرای آن و شکوفایی استعدادها و رساندن انسان به کمال مطلوب این مهم نقش مؤثرتری در آینده این مرز و بوم ایفا کند.

وی اقدام وزیر آموزش و پرورش که شجاعانه و قاطعانه در تحقق و اجرای آن همت ورزیدند را قابل تحسین و تقدیر خواند و گفت: بیش از 45 هزار فرهنگی در سراسر استان کرمان بر اجرای این سند کمر همت بسته و آمادگی کامل خود را اعلام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: دستگاه تعلیم و تربیت به چنین سندی نیاز داشت تا بتواند در زمینه آموزشی و پرورشی و کیفی کردن آن گام‌های مؤثرتری بر دارد.

شیخ‌بهائی با اشاره به نظام جدید آموزشی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان همه فضاهای آموزشی و نیروی انسانی را برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 ساماندهی کرده است.

وی ابراز داشت: در تابستان جاری همه معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی دوره آموزشی ضمن خدمت دروس جدید این پایه را گذراندند.

شیخ‌بهائی از ساماندهی معلمان به ویژه معلمان پایه های دوم و ششم ابتدایی خبر داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان با تمام ظرفیت و قوا سال تحصیلی جدید را در راستای نظام جدید آموزشی آغاز می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع بسته های آموزشی به ویژه در پایه‌های دوم و ششم ابتدایی خبر داد و افزود: روش‌های تدریس این دو پایه آموزشی در اختیار معلمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول