اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متشکل از 7 بدمینتون‌باز

ترکیب تیم بدمینتون قم در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب نهایی تیم هیئت بدمینتون استان قم در مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور مشخص شد.

ترکیب تیم بدمینتون قم در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم بدمینتون رده سنی پسر قم برای شرکت در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور، هیئت بدمینتون استان قم یک دوره رقابت‌های انتخابی برگزار کرد تا برترین‌ها در عضویت تیم به میدان بروند.

رقابت‌های انتخابی تیم بدمینتون پسران استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در حالی برگزار شد که بعد از دو روز برگزاری به کار خود پایان داد و افراد برتر بخش‌های مختلف خود را شناخت.

بدمینتون‌بازان حاضر در رقابت‌های انتخابی استان قم در رده سنی خردسالان، در بخش‌های دوبل و انفرادی در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برای کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی کشور، رقابت‌های دیدنی و جذابی برگزار کردند.

در پایان این مسابقات محمدباقر ترابی انفرادی، مهدی خلج انفرادی، محمدرضا نظری،‌ ابوالفضل یل انفرادی و مجتبی زارع در ترکیب تیم رده سنی خردسالان پسر هیئت بدمینتون استان قم برای رقابت با مدعیان شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی کشور انتخاب شدند.

پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور در حالی از صبح روز یکشنبه پنجم شهریور ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود که در این دوره از رقابت‌ها بدمینتون‌بازان 29 استان از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

این دوره از مسابقات در بخش‌های انفرادی، دوبل و همچنین بخش تیمی برگزار می‌شود و طی آن آغاز رقابت‌ها از صبح روز یکشنبه و پایان پیکارها نیز عصر روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه خواهد بود، ضمن اینکه مسابقات در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

در ترکیب تیم بدمینتون رده سنی خردسالان پسر استان قم به نظر می‌رسد بیشترین شانس برای کسب موفقیت به محمدباقر ترابی و مهدی خلج داده شده است اما در بخش دوبل غیر تخصصی محمدباقر ترابی و محمدرضا نظری برابر حریفان خود به میدان می‌روند، در حالی که در بخش دوبل تخصصی معین کشاورز، محمدعرفان ناصری با رقبا پیکار خواهند کرد.

در این دوره از مسابقات محمدرضا مطیع از چهره‌های خلاق و توانمند بدمینتون استان قم در سال‌های اخیر که سابقه درخشانی در این رشته ورزشی دارد و در مسابقات لیگ برتر و همچنین پیکارهای مختلف قهرمانی کشور موفق به حضور و کسب عنوان شده است، به عنوان سرمربی تیم خردسالان قم را هدایت می‌کند و مجتبی ساده‌خو دبیر کنونی هیئت بدمینتون استان قم سرپرست این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول